تریلر بازسازی شده The Last of Us Part 2 محتوای هیجان انگیز بازی را به نمایش می گذارد


استودیو Naughty Dog با انتشار تریلر جدیدی که در پایان این ماه از راه می رسد، محتوای جالب نسخه بازسازی شده The Last of Us Part 2 را به نمایش گذاشت.

The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 ژانویه (19 ژانویه) برای پلی استیشن 5 با قیمت 50 دلار منتشر می شود و دارندگان نسخه پلی استیشن 4 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار به این نسخه ارتقا دهند. این بازی دارای پیشرفت های قابل توجه و محتوای جدید نسبت به نسخه اصلی است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که استودیوی Naughty Dog با انتشار تریلر جدیدی، محتوای هیجان انگیز نسخه ریمستر شده را به نمایش گذاشته است.

دانلود ویدیو آپارات

The Last of Us Part 2 Remastered در مقایسه با اکشن ماجراجویی محبوب The Last of Us Part 2 که در سال 2020 بر روی پلی استیشن 4 منتشر شد، بهبودهای فنی، محتوای اضافی و بهبودهایی ارائه می دهد. شاید مهم ترین تغییر در نسخه بازسازی شده، مقدمه باشد. حالت بقای سرکش بدون بازگشت، که بازیکن را با انواع چالش های تصادفی در مکان های مختلف مواجه می کند. این حالت چندین شخصیت قابل بازی، پوسته و موارد دیگر را ارائه می دهد.

نسخه بازسازی شده شامل توضیحاتی از توسعه دهندگان مانند نیل دراکمن (کارگردان)، هیلی گراس (ناظر روایت) و بازیگران مانند تروی بولانجر، اشلی جانسون و لورا بیلی که به ترتیب در نقش جول، الی و ابی بازی کردند. این نسخه مجموعه جدیدی از مراحل به نام Lost Levels را به ارمغان می‌آورد که به عنوان بخشی از اولین مراحل قابل پخش توسعه توصیف می‌شوند. این مراحل از نسخه کامل حذف شده و با دستورالعمل های سازنده همراه خواهد بود.

بخوانید  مشخص شدن حجم بازی Bayonetta 3

ریمستر TLoU 2 دارای دو حالت گرافیکی خواهد بود، حالت Fidelity برای تجربه بازی با وضوح 4K و حالت Performance برای اجرای بازی با وضوح 1440p ارتقا یافته به 4K. سایر پیشرفت‌های بصری شامل افزایش جزئیات در فواصل زیاد، بهبود کیفیت سایه، نرخ نمونه‌برداری انیمیشن و غیره است. علاوه بر این، حالت بازی رایگان گیتار میزبان محتوای جدیدی است و اکنون به شما امکان می‌دهد با Gustavo Santaolaya بانجو بنوازید.

The Last of Us Part 2 Remastered از محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی کنترلر PlayStation 5 DualSense پشتیبانی می کند و شامل گزینه های دسترسی توصیفی صوتی و گفتار به ارتعاشات جدید است. نسخه بازسازی‌شده، مانند The Last of Us Part 1، دارای حالت اسپیدران، پوسته‌های اضافی برای Ellie، Abby و سلاح‌ها و حالت عکس با ویژگی‌هایی مانند نورپردازی پویا، جهت نگاه و قاب جلویی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر