تاریخ اکران فیلم Wolf Man اعلام شد. بازیگر نقش گرگینه را تغییر دهید


یونیورسال تاریخ اکران The Wolf Man را اعلام کرد و همچنین مشخص شد که بازیگر دیگری به جای رایان گاسلینگ بازی خواهد کرد.

یونیورسال و بلومهاوس در حال آماده سازی بازسازی فیلم The Wolf Man و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم ترسناک منتشر شده است. ابتدا مشخص شد که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد 2 جایزه اسکار، پروژه را ترک کرده است و اکنون کریستوفر ابوت، بازیگر فیلم Poor Things جایگزین گاسلینگ در این فیلم شده است و ظاهرا قرار است نقش این فیلم را بازی کند. wolf مرد در گرگ. مرد برای بازی.

کریستوفر ابوت

یونیورسال و بلوم هاوس همچنین تایید کرده اند که فیلم The Wolf Man برای اکران در 25 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است. طبق گزارش ها، این فیلم ترسناک اولویت بزرگی برای یونیورسال و بلوم هاوس است و آنها در تلاش هستند تا به زودی The Werewolf را جلوی دوربین ببرند. لی ونل، کارگردان Insidious: Chapter 3، ارتقاء و The Invisible Man، کارگردانی The Wolf Man را بر عهده دارد.

لی ونل

Vanel در واقع یک جایگزین است درک Cianference، فیلم های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines را در این پروژه کارگردانی کرده است. اطلاعات کمی در مورد داستان و وقایع فیلم در دسترس است، اما The Wolf Man اکنون بر روی مردی تمرکز می کند که خانواده اش توسط یک شکارچی مرگبار وحشت زده شده اند. کریستوفر ابوت علاوه بر Poor Things در فصل اول گناهکار، Catch-22، The Crowded Room، First Man، Black Bear، Possessor و The Forgiven حضور داشت.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Bayonetta 3 - زومجی

کریستوفر ابوت اخیرا در فیلم Kraven the Hunter نقش خارجی را بازی کرده است و فیلم Bring Them Down و فیلم Swimming Home از دیگر فیلم هایی است که این بازیگر را در آنها خواهیم دید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر