برای تماشای Deadpool و Wolverine نیازی نیست که فیلم های قبلی مارول را دیده باشید

کارگردان Deadpool و Wolverine می گوید این فیلم بر اساس اطلاعات فیلم های قبلی MCU نیست.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ همزمان به تاریخ اکران فیلم ددپول و ولورین نزدیک می شود رایان رینولدز و هیو جکمنمن انتظارات زیادی از او ایجاد کرده ام و اکنون شان لوی کارگردان آن می گوید که برای تماشای ماجراجویی ددپول و ولورین در چند جهان، نیازی به دانستن MCU و فیلم های قبلی آن نیست. او در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفت که از کودکی دانش‌آموز خوبی بوده و در بزرگسالی تکالیف مدرسه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد، اما وقتی صحبت از فیلم‌سازی در سینما می‌شود، اصلاً پاسخگو نیست.

شاون لوی همچنین گفت که این فیلم را با احترام کامل برای طرفداران شخصیت ها و دنیای کمیک ساخته است، اما فرض اصلی او برای این فیلم نبوده و هدف از این فیلم سرگرمی و لذت بردن بدون نیاز است. برای تماشا و جستجوی فیلم های قبلی MCU. همچنین لوی قبلا اعلام کرده بود که این فیلم دو نفره Deadpool و Wolverine است و عنوان Deadpool 3 برای او هیچ مفهومی ندارد.

ددپول با پنجه های ولورین در ددپول و ولورین ملاقات می کند

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که رتبه بزرگسالان را دریافت می کند. Shawn Levy کارگردان فیلم‌های Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک چه کسی قبلاً فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه ددپول و ولورین با هم زب ولز، رینولدز و لوی او مسئول بود

رایان رینولدز مثل ددپول، جکمن هیو مانند لوگان که با نام ولورین نیز شناخته می شود، مورنا باکارین مانند ونسا کارلایل، استفان کابیچیچ مثل غول، برایانا هیلدبراند مانند کلاهک نوجوان Negasonic، کوتسونا شیوری به عنوان یوکیو، راب دیلینی مثل پیتر کاران سونی در نقش دوبندر (راننده تاکسی) لزلی اوگامز به اندازه آل کور، جنیفر گارنر به عنوان الکترا، آرون استنفورد مانند جان آلاردایس، همچنین به عنوان Pyro، اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مکفدین در Agent Paradox بازیگران Deadpool و Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  The Accountant 2 با بن افلک ساخته خواهد شد

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ 5 آگوست (26 جولای) اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر