جاناتان نولان از Fallout آماده است تا فیلم های بتمن بیشتری بنویسد

ماه گذشته، جاناتان نولان و همسرش و شریک سازنده اش، لیزا جوی، Fallout را با موفقیت در Prime Video راه اندازی کردند. قبل از آن، این دو نفر Westworld را برای HBO ایجاد کردند و نولان سه گانه شوالیه تاریکی را به همراه برادر بزرگترش کریستوفر نولان نوشت. 12 سال از زمانی که برادران نولان بازی خود را در مورد بتمن در شوالیه تاریکی برمی خیزد، می گذرد، اما نولان جوانتر هنوز آماده است تا دوباره این قهرمان نمادین را ببیند.

“آیا این یک رویا نیست؟” نولان در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Showsha وقتی در مورد بازگشت احتمالی بتمن پرسیده شد، پاسخ داد. “آن دوره نشان دهنده 10 سال زندگی من (از زمانی) بود که من برای کار در Batman Begins تماس گرفتم و حماسی بود. کار با کریستین (بیل)، هیث (لجر)، مورگان فریمن، مایکل کین و تجلیل از یک نماد آمریکایی اگر این فرصت را داشتم که برگردم و دوباره روی این موضوع کار کنم، قطعا”

ماجراهای سینمایی بتمن در حال حاضر تحت نظارت مت ریوز نویسنده و کارگردان است که در حال آماده سازی The Batman – Part II برای اکران در 2 اکتبر 2026 و مجموعه اسپین آف The Penguin در Max در اواخر امسال است. به نظر می‌رسید که نولان کار ریوز در این فرنچایز را تصدیق می‌کرد، در حالی که اشاره می‌کرد که او قبلاً به تنهایی با Fallout کار کرده بود.

نولان گفت: «ما ادامه دادیم. و البته، افراد دیگر مشعل را برداشته‌اند و با این شخصیت‌ها حرکت کرده‌اند.»

همچنین از نولان پرسیده شد که دوست دارد کدام بازیگر نقش بتمن را در سه گانه جدیدی از فیلم ها ببیند. پاسخ او مختصر بود: «برای من، همیشه مسیحی خواهد بود. »

بخوانید  نقد و بررسی بازی Dragon's Dogma 2 Just Kill the Dragon

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر