زمان اکران با کیفیت فیلم Godzilla x Kong تعیین شده است

تاریخ انتشار دیجیتالی Godzilla x Kong: The New Empire به تازگی اعلام شده است.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمانی که نسخه با کیفیت Godzilla vs. کنگ انتخاب شده است. بسته به تاریخ پخش، نسخه دیجیتالی و با کیفیت Godzilla x Kong: The New Empire در روز سه‌شنبه، ۱۴ می ۲۰۲۴ (۲۵ می ۱۴۰۳) در دسترس خواهد بود. با توجه به سیاست برادران وارنر از انتشار نسخه‌های PVOD فیلم‌های آن ۴۵ تا ۴۶ روز پس از اکران، این زمان قابل پیش‌بینی و معقول است.

کینگ کونگ در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در دنیای جدید است

Godzilla x Kong ماه گذشته در سراسر جهان منتشر شد و علیرغم دریافت نقدهای ضعیف، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. Godzilla x Kong: The New Empire تا به امروز بیش از 522.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است که شامل بیش از 183.2 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و 339.7 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی است. این فیلم الان این سومین فیلم پرفروش در سری Monsterverse است و انتظار می‌رود این آخر هفته به دومین فیلم پرفروش این سری تبدیل شود.

برایان تایری هنری، هتل کایلی، ربکا هال، دن استیونز، والا چن، الکس فرنس، ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی می کنند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs. کنگ این فیلم را کارگردانی کرده است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مسئول نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire بودند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلمنامه بعدی فیلم ترمیناتور جیمز کامرون بر هوش مصنوعی متمرکز بود