فیلمنامه بعدی فیلم ترمیناتور جیمز کامرون بر هوش مصنوعی متمرکز بود


جیمز کامرون در کنفرانس Dell Tech World اعلام کرد که به مدت 3 ماه است که مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی ترمیناتور است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم جیمز کامرون او در حال کار بر روی فیلم بعدی ترمیناتور است. با این حال، فیلمساز می خواهد اجازه دهد دنیای هوش مصنوعی قبل از اتمام فیلمنامه توسعه یابد. این فیلمساز کانادایی اخیرا در کنفرانس Dell Tech World اعلام کرد که به مدت 3 ماه روی فیلمنامه فیلم جدید ترمیناتور کار می کند، اما قصد ندارد تا زمانی که فیلم پیشرفت نکند، نوشتن فیلمنامه را به پایان برساند. ‘هوش مصنوعی.

این خبر مطمئناً افراد زیادی را شگفت زده خواهد کرد. جیمز کامرون قبلا گفته بود مطمئن نیست که فیلم بعدی ترمیناتور را بازی کند یا خیر، اما اگر قرار باشد قسمت جدیدی را بسازد، بیشتر روی جنبه هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد.

در دسامبر 2022، جیمز کامرون در پادکست Wondery و Smartless آمازون گفت: “اگر قرار بود یک فیلم ترمیناتور دیگر بسازم و سعی کنم فرنچایز را دوباره راه اندازی کنم، بیشتر بر جنبه هوش مصنوعی ربات های شیطانی تمرکز می کردم تا ربات های شرور.” ‘خارج از کنترل بدها’ البته صحبت هایی در مورد ساخت قسمت جدیدی از فیلم ترمیناتور وجود دارد اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر شروع یک سه گانه با فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک (نابودگر: سرنوشت تاریک) با یک بازی نقش آفرینی منتشر شده بود. آرنولد شوارتزنگر شنیدیم اما با شکست این فیلم در گیشه تمام برنامه های این مجموعه لغو شد.

بخوانید  شما باید این مکان نمادین The Last Of Us را که در سیمز 4 بازسازی شده است ببینید