پیش‌سفارش‌های Disney Epic Mickey: Rebrushed رسما آنلاین هستند

Disney Epic Mickey در سال 2010 بر روی Nintendo Wii عرضه شد. اکنون، تقریباً 15 سال بعد، این بازی در Switch، PS5 و Xbox Series X با Disney Epic Mickey: Rebrushed زندگی دومی پیدا کرده است. Disney Epic Mickey: Rebrushed یک بازسازی وفادارانه از پلتفرمر سه بعدی قدیمی، با توانایی های جدید، گرافیک بهبود یافته و کنترل های پیشرفته است. تاریخ انتشار بازی فراتر از «2024» نیست، اما پیش‌سفارش‌ها از قبل در خرده‌فروشی‌های مختلف باز شده است.

در اینجا نگاهی به Epic Mickey: پیش‌سفارش‌های Rebrushed، شامل تمام نسخه‌های موجود و جوایز پیش‌سفارش می‌اندازیم. در حالی که منتظر راه اندازی بازی هستید، وقت خود را با Disney Illusion Island در نظر بگیرید که از نظر بصری به اندازه Epic Mickey خیره کننده است اما به سه بازیکن دیگر اجازه می دهد تا در اکشن پلتفرمینگ شرکت کنند.

Disney Epic Mickey: Rebrushed Pre-order Bonus

در حال حاضر هیچ جایزه پیش‌سفارشی برای Disney Epic Mickey: Rebrushed اعلام نشده است. این ممکن است زمانی که بازی تاریخ انتشار قطعی دریافت کند تغییر کند، و همچنین می‌توانیم پاداش‌های انحصاری خرده‌فروشی را در مکان‌هایی مانند Best Buy و GameStop ببینیم. به محض فاش شدن جزئیات جدید، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

Disney Epic Mickey Rebrushed نه تنها به این دلیل که برداشت جدیدی از ماجراجویی کلاسیک Wii بر روی پلتفرم‌های مدرن است، بلکه به این دلیل که تقریباً پنج سال پیش نسخه اصلی از ویترین فروشگاه‌های دیجیتال حذف شد، برای اولین بار در دسترس قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که Rebrushed هسته اصلی گیم‌پلی، داستان و جهت هنری بازی اصلی را حفظ می‌کند، در حالی که گرافیک و کنترل‌هایی را ارائه می‌کند که توسعه‌دهنده Purple Lamp امیدوار است به جذابیت بازسازی آینده برای گیمرهای مدرن کمک کند.

Disney Epic Mickey Rebrushed در سال 2024 برای Nintendo Switch، PS5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر