توسعه دهندگان Redfall امیدوار بودند که بازی توسط مایکروسافت مجدداً راه اندازی یا لغو شود

بالاخره Redfall ماه گذشته عرضه شد، اما این بازی از مشکلات فنی مختلف و کیفیت پایین‌تر از حد انتظار رنج می‌برد و یکی از پایین‌ترین امتیازات متا را در پلتفرم‌های Xbox و PC دریافت کرد. طبق گزارش جدیدی از بلومبرگ، توسعه Redfall به دلیل فقدان جهت مشخص، گردش مالی زیاد اعضای تیم و منابع ناکافی برای یک بازی AAA با مشکل مواجه شده است.

بلومبرگ در گزارش خود توضیح داد که زمانی که توسعه بازی Redfall شروع شد، Bethesda و Zenimax استودیوهای خود را برای ساخت بازی‌های سرویس‌محور تحت فشار قرار دادند و به همین دلیل، Redfall در ابتدا به عنوان یک پروژه با پرداخت درون برنامه‌ای در نظر گرفته شد، اما در نهایت در سال 2021 ، تصمیم گرفتند این برنامه را کنار بگذارند. در همان سال، مایکروسافت زنیمکس را در یک معامله 7.5 میلیارد دلاری خریداری کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اسپنسر گفت: «ما در ابتدا راه خوبی برای تعامل با آرکین آستین نداشتیم تا واقعاً به آنها کمک کنیم تا بدانند بخشی از ایکس باکس و استودیوهای اختصاصی آن هستند. ما از برخی از منابع داخلی خود برای کمک به پیشرفت آنها در توسعه استفاده نکردیم و به آنها اجازه دادیم روی بازی خود کار کنند. آنها تیم بسیار با استعدادی هستند و من این تیم را دوست دارم. من هنوز مطمئن هستم که آنها یک بازی عالی دیگر را در آینده منتشر خواهند کرد.”

برخی از کارمندان Arkin در آن زمان امیدوار بودند که مایکروسافت پروژه Redfall را لغو کند یا روند توسعه آن را به عنوان یک بازی تک نفره از سر بگیرد. با این حال، همانطور که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games توضیح داد، پس از خرید Bethesda، مایکروسافت تصمیم گرفت بیش از حد در پروژه های توسعه شرکت دخالت نکند تا بتوانند به روند خود ادامه دهند.

بخوانید  آموزش جمع آوری درآمد ارزی با ایرانی کارت

طبق گزارش بلومبرگ، یکی از دلایل اصلی آسیب وارد شده به بازی Redfall مربوط به کمبود منابع و توسعه دهندگان بوده است. به این ترتیب تیم تولید مدام با کمبود نیروی انسانی مواجه بود. اگرچه دفتر آرکین آستین بیش از 100 نفر را برای بازی استخدام کرده بود، اما او حمایت کمی از خارج از Bethesda دریافت کرد. بلومبرگ در ادامه توضیح داد که بسیاری از توسعه دهندگان ارشد Arkin که علاقه ای به ساخت یک بازی چند نفره نداشتند، استودیو را ترک کردند و در نتیجه حدود سه چهارم کارکنان Arkin Austin قبل از پایان پروژه Redfall روی Prey کار کرده بودند. استودیو

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

این گزارش بر اساس مصاحبه با چندین منبع ناشناس درگیر در توسعه بازی، ادعا می کند که این پروژه در سال 2018 پس از ارائه به Bethesda به عنوان یک “بازی چند نفره Arkin” به تیم سازنده واگذار شد. در آن زمان، برخی از اعضا ظاهراً ایده بازی را گیج‌کننده می‌دانستند، مطمئن نبودند که آیا آرکین می‌تواند سبک منحصر به فرد خود از گیم‌پلی خلاقانه و روان را در یک بازی جهان باز مشارکتی بگنجاند.

گفته می شود که آرکین آستین برای پر کردن جای خالی این توسعه دهندگان باتجربه با مشکلات زیادی روبرو بوده است. علاوه بر این، دستمزد سالانه کمتر از استاندارد، موقعیت مکانی در تگزاس و تمایل اکثر توسعه دهندگان برای ایجاد یک بازی همه جانبه تک نفره به جای توسعه یک محصول چند نفره، دلایل شکست Redfall است.

گزارش جدید حاکی از آن است که توسعه دهندگان Redfall قبلا امیدوار بودند که مایکروسافت پروژه را دوباره راه اندازی یا لغو کند.

بخوانید  تریلر و تاریخ انتشار New Baldur's Gate 3