کشف بازی The Lord of the Rings: Gollum Worse than Redfall؟

در این ویدیو، ما سعی می‌کنیم تا قدرت مرموز ارباب حلقه‌ها: گلوم را کشف کنیم تا تجربه‌ای بدتر و اعصاب خردکن‌تر از Redfall ارائه دهیم. با یک گیمر همراه باشید.

امروز اما به یک بازی بسیار خاص رفتیم. محصولی قدرتمند و اسرارآمیز که کاملاً شیطانی و فاجعه آمیز بود، توانست روی دست ردفال بایستد و این موجود عجیب را سفید کند. بازی The Lord of the Rings: Gollum کتابی تازه منتشر شده است که میانگین امتیاز آن در سایت متاکریتیک 35 است. محصولی بسیار عجیب که آنقدر برای ما مرموز بود که تصمیم گرفتیم به سراغ آن برویم تا ببینیم آیا واقعاً به همان بدی است که بررسی ها ادعا می کردند. اگر این سوال از شما پرسیده شده است، با یک گیمر و این ویدیوی جدید همراه باشید زیرا این مقاله یکی از آن تجربه های خاص است که هر چند وقت یک بار اتفاق می افتد.

یادت هست وقتی به مدرسه می رفتیم یک سری بچه ها بودند که خیلی معروف و معروف بودند. گروه اول شامل آن دسته از کودکان باهوش و مطالعه بود که نام آنها در میان معلمان و سایر دانش آموزان در جستجوی نمرات بسیار بالا و موفقیت در امتحانات مختلف و المپیک بود. دسته دوم افرادی بودند که اصلاً درس نمی خواندند و با شوخی ها و دعواها و نمره های عجیب و غریب خود نامی برای خود دست و پا کردند. در دنیای بازی هم چنین وضعیتی وجود دارد، همان‌قدر که محصولات امسال مثل Resident Evil 4 و Zelda جدید آنقدر عالی بودند که نامشان به صدایی مکرر و ثابت در دایره گیمرها تبدیل شد، از طرفی هچل هفت وجود داشت. کارهایی مثل ردفال که آنقدر بد و غیرعادی بودند که توانستند خودشان را بسازند.

بخوانید  زمان نمایش جزییات جدید بازی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

دانلود از آپارات واچ در یوتیوب

تحریریه مجله بازی یک گیمر