پیش‌سفارش‌های نسخه فیزیکی High On Life و رمان‌های گرافیکی رسمی در آمازون به صورت زنده انجام می‌شود

یکی از عجیب ترین بازی های سال 2022، High on Life، برای اولین بار در تاریخ عرضه فیزیکی خواهد شد 19 سپتامبر. این نسخه فیزیکی از یک تیرانداز با سلاح‌های سخنگو شرور، آزادی‌های خلاقانه طنزآمیز خود را به هنر جلد خود گسترش می‌دهد. با یک «استیکر» بیگانه نیمه‌پوسته، عبارت «بازی سال» با عجله روی یک برچسب نواری جعلی خط می‌خورد. از نقطه نظر علاقه بازیکن، High on Life اساساً GOTY در Xbox Game Pass بود. در اواخر سال 2022، مایکروسافت تأیید کرد که High on Life بزرگترین راه‌اندازی سرویس اشتراک در سال بوده است. همچنین عنوان بزرگترین نسخه شخص ثالث در این سرویس را داشت تا زمانی که Palworld در اوایل سال جاری تاج و تخت را ربود.

که توسط Limited Run Games منتشر شده است، نسخه فیزیکی High on Life همراه با بازی پایه و نسخه بسط High on Knife عرضه می شود. این نسخه در ابتدا در ماه فوریه به عنوان یک نسخه انحصاری در فروشگاه Limited Run Games معرفی شد، اما به سرعت به فروش رسید. اگر نسخه‌ای را انتخاب نکرده‌اید، پیش‌سفارش‌ها اکنون در آمازون به‌طور مستقیم انجام می‌شود. در حال حاضر فقط نسخه PS5 برای پیش خرید موجود است. طرفداران High on Life نیز می توانند رمان گرافیک رسمی را پیش خرید کنید پیش از انتشار آن در اواخر امسال پیگیری شد.

High on Life: Game of the Year Edition
High on Life: Game of the Year Edition

Limited Run نیز در اوایل سال جاری پیش‌سفارش‌هایی را برای یک نسخه کلکسیونر جالب دریافت می‌کرد، اما این نسخه نیز مدت زیادی قبل از خرید همه نسخه‌ها در دسترس نبود. در صورتی که هنگام انتشار آن را از دست دادید، High on Life یک بازی اکشن بسیار رنگارنگ و اولین بازی قوی از Squanch Games بود که توسط خالق ریک و مورتی، جاستین رویلند، یکی از بنیانگذاران آن بود. لازم به ذکر است که رویلند پس از افشای اتهامات خشونت خانگی علیه وی مدت کوتاهی پس از انتشار بازی از استودیو استعفا داد، اما استودیو بدون او به کار خود ادامه می دهد.

بخوانید  چگونه Creeping Ivy را در Banishers: Ghosts Of New Eden حذف کنیم

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، بازی دارای یک طرح واقعاً عجیب در مورد یک کارتل بیگانه است که از انسان به عنوان مواد مخدر استفاده می کند – یا اساساً از آن فصل Torchwood الهام گرفته شده است. به عنوان یک شکارچی جایزه که وظیفه دارد تهدید را از بین ببرد، از سلاح های سخنگو با شخصیت های رنگارنگ استفاده خواهید کرد. بعلاوه، برخی از سلاح های گرم شما به قدری زشت صحبت می کنند که باعث می شود ملوان سرخ شود. گسترش High on Knife چند سال پس از اتفاقات بازی اصلی رخ می دهد و با مهربانی از شما می خواهد که به Knifey قاتل کمک کنید تا بسته ای مرموز از دنیای خانه خود پیدا کند.

جیسون فانلی در بررسی High on Life از GameSpot نوشت: «در نهایت High On Life به شیوه عجیب خود، تصویری از یک بازی مدرن Metroid Prime است، از طریق منشور کمدی‌های جاستین رویلند. حس مشابهی از اکتشاف آمیخته با لحظات جنگی سریع وجود دارد، اما در اینجا با شوخی‌های مملو از فحش و گاهی اوقات جست و خیزهای نامنسجم نیز پر شده است.»

High on Life: رمان گرافیکی
High on Life: رمان گرافیکی

اگر می‌خواهید دنیای بازی را حتی بیشتر کاوش کنید، رمان گرافیکی رسمی هر چهار شماره از سری کمیک را جمع‌آوری می‌کند و همچنین بعد از بازی اتفاق می‌افتد، زیرا بشریت خود را تحت تعقیب موجودی مرموز می‌بیند. این به Bounty Hunter بستگی دارد که یک بار دیگر عدالت را در مورد ستاره ها رعایت کند. قوس چهار موضوعی در یک داستان رستگاری و خشونت کیهانی حواس پرت به خوبی ترکیب می شود.

بخوانید  The Hitman Trilogy اکنون به عنوان یک بازی به فروش می رسد
هنر بلند زندگی کردنهنر بلند زندگی کردن
هنر بلند زندگی کردن

در نهایت، می‌توانید نحوه پیدایش بازی را با The Art of High on Life، یک کتاب هنری با جلد گالینگور رسمی که در ماه مارس منتشر شد، بررسی کنید. این شامل نزدیک به 200 صفحه از تصاویر تمام رنگی از موجودات عجیب و غریب بازی، جهان های عجیب و غریب، و عکس های گروتسک، و همچنین تفسیر متخصص از Squanch Games است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر