تریلر Apex Legends مهارت های شخصیت جدید را به نمایش می گذارد

با شروع فصل بعدی Apex Legends، Respawn یک تریلر از مهارت های شخصیت های جدید به اشتراک گذاشته است.

استودیو Respawn تریلر جدیدی از گیم پلی فصل آینده Apex Legends با عنوان Upheaval را به نمایش گذاشته است که از امروز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. فصل 21 بازی یک افسانه جدید Skirmisher به نام Alter را اضافه می کند و تغییرات زیادی را در نقشه Broken Moon ایجاد می کند. با تماشای تریلر جدید، می بینیم که توانایی تاکتیکی Alter به نام Void Passage به بازیکن اجازه می دهد تا یک پورتال موقت برای عبور از دیوارها، سقف ها و سایر موانع ایجاد کند.

همچنین با استفاده از این قابلیت امکان مکان یابی جعبه های مرگ و حذف آیتم داخل آن ها وجود دارد. علاوه بر این قدرت، Alter دارای یک توانایی نهایی به نام Void Nexus است که به او اجازه می‌دهد تا یک Translocator راه‌اندازی کند تا هم تیمی‌هایش بتوانند از هر نقطه روی نقشه از راه دور منتقل شوند، حتی اگر زمین باشند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که مترجم و پورتال ایجاد شده توسط Alter برای همه بازیکنان رقیب در دسترس خواهد بود. بنابراین باید در استفاده از آنها بسیار دقت کنند.

محتوای دیگر فصل جدید شامل بازگشت Solos در قالب یک رویداد 6 هفته ای است که توکن های respawn و سلاح های پیشرفته را ارائه می دهد. همچنین نقشه ماه شکسته به دلیل حمله وحشیانه Olympus دستخوش تغییرات زیادی شده است، از جمله حذف Promenade و اضافه شدن راه آهن جدید و Ferofluid.

بخوانید  کنترلر Xbox با طراحی قطبی به بازار جهانی معرفی شده است

از آپارات دانلود کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر