کنترلر Xbox با طراحی قطبی به بازار جهانی معرفی شده است

Microsoft Arctic Camo Controller برای سری Xbox

شرکت مایکروسافت Arctic Camo سری Xbox | ایکس باکس سری S را به بازار جهانی عرضه کرد. در واقع این دسته، نسخه ارتقا یافته کنترلر مشابه ایکس باکس وان است. این دسته برای اولین بار در ماه می 2023 در ایالات متحده منتشر شد و اکنون در سراسر جهان در دسترس است با قیمت 69.99 دلار موجود است.

توضیحات این دسته به شرح زیر است:Arctic Camo دارای تکه های ناهموار سفید و خاکستری است که برای ظاهری جذاب با هم ترکیب می شوند. این محصول با رنگ‌بندی خاص در قسمت‌های مختلف، از جوی استیک گرفته تا پد کنترلی هیبریدی و ماشه‌ها، انتخابی عالی برای گیمرهایی است که خواهان دستگیره‌ای شیک و جذاب هستند. همچنین یک سری Xbox

سری جدید ایکس باکس

دسته دیگر به تازگی برای کنسول های نسل نهم مایکروسافت به بیرون درز کرده است. به گفته یک افشاگر معروف، Billbill-kun، مایکروسافت سومین قسمت از طراحی Vapor را ماه آینده منتشر خواهد کرد. پس از عرضه باندل های Stormcloud Vapor و Dream Vapor، سومین محصول مرتبط، Nocturnal Vapor خواهد بود که احتمالا در 9 آوریل عرضه خواهد شد.

در ژانویه 2023، مایکروسافت سری Vapor از کنترلرهای سفارشی را از طریق آزمایشگاه طراحی ایکس باکس، از جمله کنترلر، منتشر کرد. بخار شبانه این دسته باید سبز تیره و خاکستری باشد.

نسل جدید کنترلرهای Xbox ممکن است شامل بازخورد لمسی بهبود یافته، شتاب سنج، و باتری قابل شارژ و قابل تعویض باشد. در سپتامبر 2023، مجموعه ای با اسم رمز Sybil به بیرون درز کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که برنامه های ردموندی تغییر کرده باشد. از دیگر اطلاعات فاش شده می توان به کنسول میان نسلی این شرکت، سری تمام دیجیتال ایکس باکس اشاره کرد

بخوانید  Ixion، یک شبیه‌ساز استراتژی کاملاً جدید، تخفیف بزرگی در روز راه‌اندازی دریافت می‌کند