محتوای جالبی برای Modern Warfare 3 و فراتر از آن در راه است

اکتیویژن جزئیات به‌روزرسانی میان‌فصل Reloaded را برای بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone فاش کرده است.

محتوای بارگذاری شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone Season 3 که در تاریخ 12 می ساعت 19:30 به وقت ایران منتشر می شود، شامل نقشه ها و حالت های جدید برای بخش Multiplayer، یک ماموریت داستانی جدید برای بخش زامبی ها، Specialty Perk Pack گسترش یافته است و سایر محتواها.

به‌روزرسانی میان‌فصل، Grime (که در اطراف یک کانال متروکه لندن قرار دارد) و Checkpoint (بر اساس قلعه‌ی Rebirth Island) به حالت چند نفره Modern Warfare 3 اضافه می‌کند حالت ها، اما با این تفاوت که افراد همزمان با مرگ یک معدن را ترک می کنند. مین هایی که قابل برداشت نیستند و می توانند به هم تیمی ها آسیب بزنند.

حالت جدید بازی به نام اسکورت در دو دور بازی می شود. بازیکنان باید با اسکورت MAW به سه نقطه روی نقشه نفوذ کنند. این دستگاه فقط در صورت وجود مهاجم به جلو حرکت می کند و بازیکنان حریف می توانند MAW را به عقب برانند تا از منطقه خود دفاع کنند. علاوه بر این، این بازی قرار است شامل لیست پخش Arcade میان فصل باشد که “شامل نقشه ها و حالت های مختلف به همراه قدرت ها و سلاح های ویژه می شود” و لیست پخش Vortex نیز باز خواهد گشت.

جنگ مدرن 3

یک ماموریت داستانی جدید حالت زامبی، مهارت های بازیکنان را با نوع جدیدی از زامبی ها به چالش می کشد.

اکتیویژن در مورد محتوای حالت Zombies آینده گفت: «با ظهور سومین دارک اتر، یک ناهنجاری جدید در منطقه تخلیه وجود دارد. دکتر یانسن به داخل پورتال کشیده شده است و اکنون اعضای عملیات Deadbolt باید برای کمک به او در طول ماموریت نجات با رزنوف بشتابند. برای رویارویی با انبوهی از دشمنان در این محتوای داستانی میان فصل آماده شوید. این محتوا شامل نوع جدیدی از زامبی ها به نام شاگرد است که مهارت های همه بازیکنان را به چالش می کشد.

بخوانید  کریس پاین به موزیکال آرزوی جدید دیزنی پیوست

در فصل سوم Warzon، نقشه جزیره Rebirth باز خواهد گشت. حالت Resurgence نیز به Warzone اضافه می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زمانی که هم تیمی‌شان زنده است، به بازی بازگردند. این به‌روزرسانی میان‌فصل، یک بسته مزایای ویژه نادر را معرفی می‌کند. قابلیتی که در صورت فعال شدن تمامی امتیازات را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. Killstreak Foresight جدید همچنین به بازیکنان مناطق زیر از بازی را نشان می دهد.

Weapon Trading Station به بازی باز خواهد گشت و به بازیکنان این امکان را می دهد که اسلحه ها را با یک سلاح با کیفیت پایین تر و همچنین آیتم های دیگر مبادله کنند. ارتقاء جدید Utility Box Field همچنین شامل جعبه مهمات و جلیقه است. محتوای فصل 3 بارگذاری مجدد یک رویداد Heavy Armor را به بازی اضافه می کند. رویدادی که “زره جلیقه بازیکنان را افزایش می دهد و سلامت آنها را از 150 به 200 در طول مسابقه افزایش می دهد.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر