کلیپ New Kingdom of the Planet of the Apes 7 دقیقه فیلم را نشان می دهد – اکنون تماشا کنید

از زمان اولین نگاه اجمالی به Kingdom of the Planet of the Apes، تصاویر و کلیپ ها پروکسیموس سزار (کوین دوراند) را به عنوان یک دشمن ظالم هم برای میمون ها و هم انسان ها به تصویر می کشند. با این حال، میزان شرارت پروکسیموس تا پیش‌نمایش توسعه‌یافته جدید Kingdom of the Planet of the Apes مشخص نشد. در این سکانس، قهرمان جدید میمون، نوآ (اوون تیگ)، در دهکده خود با آرامش زندگی می کند تا اینکه پروکسیموس سزار همه را اسیر می کند و آنها را مجبور به بردگی می کند. و فقط نوآ می ماند تا خانواده و دوستانش را آزاد کند.

در این مبارزه، نوآ دو متحد کلیدی دارد: یک اورانگوتان به نام راکا (پیتر میکون) و یک دختر انسان به نام مای (فریا آلن). پیش نمایش همچنین لحظه ای را نشان می دهد که می به نوآ و راکا نشان می دهد که می تواند صحبت کند، که برای انسان ها 300 سال پس از رویدادهای جنگ برای سیاره میمون ها نادر است. به همین دلیل است که پروکسیموس سزار مای را زنده می‌خواهد. او معتقد است که او می تواند او را به سمت فناوری و سلاح های پنهان انسانی سوق دهد که به او اجازه می دهد کنترل خود را بر روی میمون ها و انسان ها تثبیت کند.

همچنین به نظر می‌رسد که پیش‌نمایش نشان می‌دهد که چه چیزی می‌تواند آخرین رویارویی بین نوآ و پروکسیموس سزار برای کنترل پادشاهی باشد. و در این نبرد، نوآ ممکن است پیشی بگیرد، اما او تنها نیست. خانواده و یارانش در این روزهای سخت در کنارش هستند.

بخوانید  خلاصه داستان Final Fantasy 7 Remake را کامل کنید

Kingdom of the Planet of the Apes از جمعه 10 می در سینماها اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر