ظاهراً بازسازی Pro Skater 3+4 تونی هاوک به نفع محتوای بیشتر Call Of Duty رد شد

پس از عرضه بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 در سال 2020، توسعه دهنده Vicarious Visions ظاهرا بازسازی دومی را برای بازی های سوم و چهارم راه اندازی کرد، اما این برنامه ها به نفع توسعه دهنده که به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای Call of Duty کار می کرد لغو شد. لیام رابرتسون، تاریخ‌دان بازی‌های ویدیویی، از Did You Know Gaming (از طریق VGC) می‌گوید، که گزارش داد Vicarious Visions در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود تا THPS 3 و 4 را در بازسازی قرار دهد، قبل از اینکه استودیو متوجه مقیاس پروژه شود.

یکی از منابع رابرتسون VV گفت: «ما تصمیم گرفتیم برخی از ویژگی‌های مدیریتی بازی‌های بعدی را اضافه کنیم تا نحوه یادآوری مردم از بازی‌های قدیمی Pro Skater تونی هاوک را منعکس کنیم. “به نظر می‌رسید که بهبودهای THPS 3 در حافظه دو مورد اول رخنه کرده است. در نهایت مشخص شد که ما زمان بیشتری برای انجام 1+2 نداریم، بنابراین ایده ادامه و انتشار 3 +4 به نحوی است. روی میز بود

علیرغم موفقیت بازی Pro Skater 1 + 2 توسط Tony Hawk، طبق گزارشات، Activision میدان را ترک کرد تا VV بتواند در بزرگترین فرنچایز Activision، Call of Duty، کمک کند. این استودیو سرانجام در آوریل 2022 توسط بلیزارد به عنوان یک تیم پشتیبانی جذب شد و به بلیزارد آلبانی تغییر نام داد. از سوی دیگر، Toys for Bob اخیراً راه خود را از Activision Blizzard جدا کرده و گفته می شود که برای تامین مالی عنوان بعدی خود با مایکروسافت به توافق رسیده است. از آنجایی که مایکروسافت اکنون مالک اکتیویژن بلیزارد است، این امکان نیز وجود دارد که در آینده این بازی دوباره مورد بازبینی قرار گیرد، اکنون که استودیو و فرنچایز از نظر فنی تحت مدیریت جدید هستند.

بخوانید  سریال جدید دیگری از دنیای پسران در راه است

در حالی که به نظر می رسد فرنچایز Tony Hawk در حال حاضر غیرفعال است، چندین بازی اسکیت بورد دیگر هم اکنون وجود دارد که باید آن ها را بررسی کنید. Session: Skate Sim و Skater XL برداشت واقعی تری از این ژانر ارائه می دهند و سری Skate EA قرار است به عنوان یک عنوان رایگان عرضه شود. در حال حاضر قصد دارد حداکثر تا قبل از سال 2050 به کنسول ها و پلتفرم ها راه پیدا کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر