سریال جدید دیگری از دنیای پسران در راه است


اسپین آف جدید سریال The Boys from Amazon و فیلمنامه نویس فیلم سوسک آبی ساخته خواهد شد که وقایع آن در مکزیک اتفاق می افتد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناسپین آف دیگری از دنیای پسران در حال آماده سازی است. Variety گزارش داد که یک اسپین آف دیگر از دنیای The Boys ساخته می شود که در مکزیکو سیتی اتفاق می افتد. The Boys: Mexico عنوان کاری سریال است و گرت دانت-الکوسر نویسنده سوسک آبی نویسنده، دیگو لونا کهنه سرباز آندورو و گائل گارسیا برنال، کهنه کار در جنگل، تهیه کنندگان اجرایی هستند.

ورایتی گزارش می دهد که لونا و برنال ممکن است در The Boys: Mexico نیز حضور داشته باشند، اما این هنوز تایید نشده است. هنوز جزئیات کمی در دسترس است، اما آمازون به دنبال مجری دیگری برای همکاری با Dant-Alkocer در توسعه سریال است. تیم سازنده در حال حاضر بر روی توسعه فیلمنامه و همچنین تعیین و تامین مالی برای فیلمبرداری سریال در آمریکای لاتین متمرکز شده است. اریک کریپکه، خالق سری Boys نیز بخشی از تیم خلاق The Boys: Mexico خواهد بود.

همچنین گفته می شود این سریال از زبان محلی پشتیبانی می کند و این سریال چهارمین سری از Boys World خواهد بود. قبل از آن سریال The Boys Presents: Diabolical اولین اسپین آف سریال پسران بود و بعد از مدتی پخش سریال Gen V این سریال برای فصل دوم تمدید شد. فصل چهارم سریال The Boys نیز در سال 2024 در آمازون منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مایکروسافت درحال آماده سازی اولین لپ تاپ گیمینگ سرفیس