نسخه بیستمین سالگرد بازی Beyond Good and Evil ارائه شد


یوبی سافت به طور رسمی نسخه بیستمین سالگرد بازی Beyond Good and Evil را معرفی کرد.

به تازگی بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition در فروشگاه ایکس باکس دیده شد و حالا این بازی به صورت رسمی معرفی شده است. این بازی در پیش است در سال 2024 عرضه خواهد شد و در همین مدت شاهد اطلاعات تکمیلی در مورد آن خواهیم بود.

این نسخه به اشتباه در دسترس برخی از مشترکین Ubisoft Plus قرار گرفت. اما این بازی یک نسخه توسعه اولیه بود و نشان دهنده نسخه نهایی نیست. یوبی سافت متعهد به ارائه تجربه ای است که میراث بازی اصلی را با نسخه بیستمین سالگرد آن ارج می نهد.

پوستر بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition

فروشگاه ایکس باکس نوشت که این بازی از نرخ فریم 60 و وضوح 4K، ذخیره خودکار، ذخیره متقاطع و حالت سرعت اجرا پشتیبانی می کند. همچنین گالری نیز در مورد توسعه و رازهای این بازی صحبت می کند، گرافیک، صدا و کنترل های بازی نیز بهبود خواهند یافت.

پلتفرم های Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition هنوز به طور رسمی مشخص نشده اند. اما وب سایت رده بندی سنی ESRB قبلا نوشته بود که این اثر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس تاثیر می گذارد. Xbox Series S، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهند بود. این احتمال وجود دارد که تریلر این بازی در مراسم اهدای جوایز بازی در همان روز نمایش داده شود. 17 آذر (7 دسامبر) برای نمایش دادن

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال تولید دنباله فیلم Twister در آینده نزدیک