حضور غافلگیرکننده اسپایدرمن در مردان ایکس 97

مرد عنکبوتی در فیلم مردان ایکس 97 ظاهری غیرمنتظره داشت.

انیمیشن سریالی مردان ایکس 97 از شبکه دیزنی پلاس پخش می شود و در پایان قسمت هشتم به طور ناگهانی شخصیت مرد عنکبوتی ظاهر شد و چون در دقایق پایانی بدون دیالوگ نمایش داده شد، در آخرین دقایق بدون دیالوگ باعث سردرگمی شد. بر همین اساس، برخی از طرفداران حدس می زنند که Spider-Man نمایش داده شده متعلق به Spider-Man: The Animated Series است که بین سال های 1994 تا 1998 پخش شد و کریستوفر دانیل بارنز صداپیشگی آن را بر عهده داشت و نه نسخه MCU.

نویسنده سریال مردان ایکس 97 در پاسخ به سوال مخاطبان تایید کرد که این مرد عنکبوتی متعلق به همین سریال و دهه نود است اما مشخص نکرد که آیا اسپایدرمن در دو قسمت آخر حضور خواهد داشت یا خیر. . از انیمیشن. همچنین این اولین بار نیست که مرد عنکبوتی دهه 90 با شخصیت های مردان ایکس ملاقات می کند و قبلاً در فصل دوم مرد عنکبوتی: سری انیمیشن از آنها کمک خواسته بود.

مرد عنکبوتی در مردان ایکس 97

X-Men '97 در واقع دنباله ای بر کارتون کلاسیک X-Men است که در سال های 1992-1997 پخش شد. کارتون X-Men 97 که توسط مارول استودیو و بخش انیمیشن جدید آن تولید شده است، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و میانگین امتیاز 82 را در سایت متاکریتیک کسب کرد. همچنین در قسمت‌های مختلف این مجموعه، شخصیت‌هایی از MCU مانند Watcher از کارتون What If و همچنین Captain America حضور کوتاهی داشتند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مارول برنامه‌ای برای ساخت یک دنیای مشترک با بازی‌های خود ندارد