مانیتور زیبای 5K اپل در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند

اگر تولید محتوا نان شماست، به احتمال زیاد به دنبال نمایشگری هستید که به شما در ایجاد بهترین ویدیوها و تصاویر ممکن کمک کند. هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اما اگر از طرفداران اپل هستید، احتمالاً نمایشگرهای اپل استودیو این شرکت هستند. بسیار وسوسه انگیز. مانند بسیاری دیگر از محصولات اپل، آنها نیز گران هستند، اما در حال حاضر می توانید در این مانیتور قدرتمند 27 اینچی اپل امتیاز عالی و بسیار کمیاب کسب کنید.

صفحه نمایش اپل استودیو

صفحه نمایش اپل استودیو
صفحه نمایش اپل استودیو
  • صفحه نمایش اپل استودیو (شیشه استاندارد) – 1300 دلار (دلار).1599)
  • صفحه نمایش اپل استودیو (شیشه با بافت نانو) – 1600 دلار (دلار).1999)
  • صفحه نمایش اپل استودیو (شیشه استاندارد، پایه قابل تنظیم شیب و ارتفاع) – 1700 دلار (دلار).1999)
  • صفحه نمایش اپل استودیو (شیشه با بافت نانو، پایه قابل تنظیم ارتفاع و شیب) – 2000 دلار (دلار)2299)

آمازون قیمت این نمایشگرهای باکیفیت را کاهش داده و آنها را بین 300 تا 400 دلار کاهش داده است. نمی توان انکار کرد که اینها خریدهای لوکس هستند، حتی با تخفیف، زیرا این مانیتورها نمونه کاملی از نیاز به چیزی هستند و خواستن چیزی به هر حال، چرا یک مانیتور 4K داشته باشید در حالی که می توانید در عوض با نمایشگر 5K خودنمایی کنید؟ وقتی یکی را در زندگی واقعی می بینید، احتمالاً بازگشت به مانیتورهای کلاسیک دشوار خواهد بود. صفحه نمایش اپل استودیو کیفیت ساخت استثنایی، رنگ های دقیق برای هر کار خلاقانه و بلندگوهای داخلی شگفت آور قدرتمندی را ارائه می دهد. آن را با یک Mac Mini مقرون به صرفه که دارای چیپست M2 است جفت کنید و یک راه‌اندازی شیک دارید که به شما کمک می‌کند تا سال‌های آینده کارها را انجام دهید.

بخوانید  بازی Zelda: Tears of the Kingdom Level Combat

آنها همچنین صفحه نمایش هایی با اندازه مناسب و 27 اینچی دارند. فقط توجه داشته باشید که طراحی پنل شیشه ای مدل پایه، در حالی که روشنایی و شفافیت خارق العاده ای را ارائه می دهد، نسبت به مانیتورهای معمولی بیشتر مستعد تابش خیره کننده است. اگر در فضایی با نور طبیعی زیاد کار می کنید، ممکن است بخواهید صفحه نمایش اپل استودیو با شیشه نانو بافت را انتخاب کنید. این فناوری نور را برای مبارزه با تابش خیره کننده پخش می کند.

معاملات Apple Mac Mini

برای یک راه حل همه کاره جمع و جور و قابل حمل، باید مک بوک ایر 2024 با تراشه M3 (در فروش 989 دلار، معمولاً 1099 دلار قیمت دارد)، مک بوک ایر با M2 با قیمت 849 دلار (معمولاً 999 دلار) را نیز بررسی کنید. مک بوک پرو با تراشه M3 Pro که 200 دلار تخفیف داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر