عکس های جدید برای Alien: Romulus ظاهر وحشتناک زنومورف را نشان می دهد

تصویر جدیدی از Alien: Romulus منتشر شده است که در آن شاهد یک زنومورف با ظاهر ترسناک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونعکس جدیدی از فیلم جدید Alien منتشر شد. به تازگی والت دیزنی و استودیو قرن بیستم با همکاری USA Today تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus منتشر کرده اند که در آن شاهد یک زنومورف هستیم. زنومورف با دندان‌هایش که در این تصویر نشان داده می‌شود، ظاهری خزنده و خروشان دارد تا طرفداران بیگانه را برای فیلم جدید بیگانه هیجان‌زده‌تر کند. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Xenomorph دندان های خود را در Alien: Romulus نشان می دهد

به آلوارز غذا بدهیدکارگردان Reboot Evil Dead 2013، Don't Breathe و The Girl in the Spider's Web، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه جدید ترسناک Alien، Rudo Seigers، کارگردان و نویسنده Don't Breathe 2 و فیلمنامه را بر عهده دارد. برای بیگانه: رومولوس، به آلوارز کمک کرد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید شده و یک فیلم مستقل و اورجینال خواهد بود که در دنیای بیگانگان اتفاق می افتد.

ریدلی اسکات که در سال 1979 قسمت اول فیلم بیگانه را کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت و در قسمت جدید فیلم بیگانه به همراه اسکات فرای به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور دارد. گفته می شود وقایع این فیلم در فاصله دو فیلم اول بیگانه ها و بیگانه ها رخ خواهد داد. کلی اسپانی، ایزابلا مرسدس، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و الن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید بیگانه: رومولوس بازی می کنند.

Alien: Romulus آماده پرتاب است او برای 16 آگوست (26 اوت) برنامه ریزی کرد. یک سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال ساخت است.

بخوانید  نام رسمی فیلم The Conjuring 4 فاش شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر