نام رسمی فیلم The Conjuring 4 فاش شد

فیلم راهبه 2 به عنوان هشتمین و آخرین فیلم از مجموعه احضار شناخته می شود که دنباله ای بر راهبه است که برای اکران در 8 سپتامبر 2023 (17 سپتامبر 1402) برنامه ریزی شده است. فیلم Conjuring در سال 2013 اکران شد و توانست بیش از 320 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که با توجه به بودجه 20 میلیون دلاری این فیلم ترسناک، به موفقیتی عظیم و آغاز یک سریال پردرآمد موفق تبدیل شد.

در Cinemacon امسال، برادران وارنر. نام رسمی فیلم The Conjuring 4 که ادامه داستان است را فاش کرد اد وارن و لورن وارن را دنبال می کند.

پیتر سافران و جیمز وان که در هر قسمت از سری فیلم های احضار نقش داشته اند، به عنوان تهیه کننده در The Conjuring 4 باز می گردند. مجموعه فیلم احضارها داستان لورن و اد وارن را دنبال می کند که با حوادث ماوراء طبیعی و ترسناک روبرو می شوند و باید مشکل را حل کنند. رمز و راز پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب در هر سه قسمت The Conjuring و Annabelle Comes Home در نقش اد وارن و لورن وارن بازی کردند و در The Conjuring: Last Rites بازخواهند گشت.

ورا فارمیگا در نقش لورین وارن در فیلم The Conjuring: The Devil Made I Do It

با این حال هنوز حضور کارگردانی در The Conjuring: Last Rites تایید نشده است و همچنین تاریخ اکران این فیلم ترسناک را ندیده ایم. همچنین در حالی که هنوز The Conjuring 4 به عنوان آخرین ماجراجویی اد و لورن وارن تایید نشده است، جیمز وان چندی پیش گفت که داستان این زوج در The Conjuring 4 به پایان خواهد رسید. همچنین مدتی پیش برادران وارنر اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال ترسناک بر اساس سریال The Conjuring برای مکس است.

بخوانید  پشتیبانی مدیرعامل Take-Two از خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

نوامبر گذشته بود نیو لاین سینما و برادران وارنر. از ساخت The Conjuring 4 خبر داد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت جدید فیلم The Conjuring مشخص شد. در دوران برادران وارنر در Cinemacon، فاش شد که The Conjuring 4 با نام The Conjuring: Last Rites منتشر خواهد شد. دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک که پیش از این فیلمنامه The Conjuring 2 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، وظیفه نگارش فیلمنامه The Conjuring 4 را بر عهده دارد.