مجموعه ناوشکن ستاره جنگ ستارگان لگو فاش شد، همراه با مینی فیگور Cal Kestis

ناوشکن ستاره یکی از معروف ترین سفینه های فضایی در تاریخ علمی تخیلی، یک قطعه مهندسی عظیم با شکل و سبک متمایز است. اگر در فکر ساختن آن هستید اما دانش (یا منابع) برای تبدیل 40 میلیون تن فولاد برای درهم شکستن شورشیان به ابزار برتری سیث ها را ندارید، این ماکت لگو جنگ ستارگان راه حل جالب تری است. جایگزین قابل مدیریت این مجموعه که اکنون در آمازون با قیمت 160 دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است، شامل 1555 قطعه و هفت فیگور است، از جمله فیگور انحصاری 25 سالگی Cal Kestis از سری Star Wars Jedi شرکت Respawn Entertainment.

ناوشکن ستاره جنگ ستارگان لگو
ناوشکن ستاره جنگ ستارگان لگو

از دیگر ویژگی‌های جالب این ست بازی می‌توان به دستگیره حمل تاشو مخفی، دو شوتر فنری، پانل بالایی قابل جابجایی و پانل‌های جانبی که هنگام دسترسی به فضای داخلی تا می‌شوند، اشاره کرد. در داخل یک پل، یک اتاق فرمان، یک اتاق استراحت، یک اسلحه خانه، پانل های کنترل، یک جعبه با کریستال کیبر و قطعات چاشنی حرارتی خواهید دید. برای مینی فیگورها، Darth Vader، Commander Proaji، یک توپچی امپراتوری، یک نیروی دریایی امپراتوری و یک Stormtrooper به Kestis می پیوندند.

هنگامی که این مجموعه مونتاژ می شود، اندازه آن شش اینچ ارتفاع، 18 اینچ طول و 11 اینچ عرض خواهد بود. تاثیرگذار، بسیار تاثیرگذار!

لگو هفته گذشته چندین مجموعه جدید از جنگ ستارگان را به مناسبت روز جنگ ستارگان منتشر کرد که برجسته‌ترین آن‌ها سری Ultimate Collector TIE Interceptor بود. همچنین سفینه فضایی Darth Maul's Sith Infiltrator، دیورامای خارق‌العاده Mos Espa podrace، و مدل جالب درویدکا قابل ساخت نیز وجود دارد، در صورتی که بخواهید حس بیست و پنجمین سالگرد جنگ ستارگان اپیزود 1: تهدید شبح را حفظ کنید.

بخوانید  هنری کاویل در نقش سوپرمن برنمی گردد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر