هنری کاویل در نقش سوپرمن برنمی گردد

جیمز گان در اولین گام بزرگ خود پس از به دست گرفتن سکان هدایت دنیای سینمایی دی سی، یک فیلم پیش درآمد سوپرمن خواهد نویسد که کلارک کنت جوان را در زمان او به عنوان گزارشگر برای دیلی پلنت دنبال می کند. THR گزارش می دهد.

تنها دو ماه پس از اینکه هنری کاویل اعلام کرد که به نقش سوپرمن بازخواهد گشت و متعاقباً از سریال The Witcher نتفلیکس بازنشسته شد، این بازیگر به اشتراک گذاشت که در واقع برای ایفای نقش این ابرقهرمان از دی سی بازنخواهد گشت. این خبر در حالی منتشر می شود که جیمز گان اولین پروژه سوپرمن خود را اعلام کرد که بر روی قهرمان در جوانی تمرکز دارد.

گان توضیح داد: «در مراحل اولیه، داستان ما بر قسمتی از زندگی سوپرمن تمرکز خواهد کرد، بنابراین این شخصیت توسط هنری کاویل بازی نمی‌شود. اما ما به تازگی یک جلسه عالی با هنری داشته ایم و طرفداران زیادی داریم و در مورد تعدادی از احتمالات هیجان انگیز همکاری در آینده صحبت کرده ایم.”

این خبر توسط کاویل در یک پست اینستاگرامی تایید شد و او از این تصمیم ابراز ناامیدی کرد و خاطرنشان کرد که “استودیو از او خواسته است تا قبل از استخدام در اکتبر بازگشت من را اعلام کند.” نسخه کاویل از اتحاد مجدد کمی قطعی تر به نظر می رسد، با این بازیگر گفت که او “به هر حال، به عنوان سوپرمن برنمی گردد.”

این خبر برای طرفدارانی که انتظار داشتند در آینده نزدیک پس از حضور در صحنه پس از پخش فیلم Black Adam، شاهد بازگشت کاویل به عنوان سوپرمن باشند، ناامید کننده خواهد بود.

بخوانید  افزایش قیمت تلویزیون یوتیوب اعلام شد، گوگل دلیل افزایش قیمت ها را توضیح می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.