افزایش قیمت تلویزیون یوتیوب اعلام شد، گوگل دلیل افزایش قیمت ها را توضیح می دهد

YouTube TV تبلیغ می کند که این سرویس بیش از 100 کانال را بدون هزینه سالانه ارائه می دهد. مشترکین همچنین فضای ذخیره سازی نامحدود DVR و حداکثر سه جریان همزمان را دریافت می کنند.

این اولین باری است که گوگل نرخ ماهیانه سرویس پخش زنده را از ژوئن 2020 افزایش می دهد. در آن زمان، YouTube TV شاهد افزایش قیمت 15 دلاری بود. یکی از تفاوت های اصلی با این افزایش این بود که کانال ها و ویژگی های جدیدی در آن زمان به این سرویس اضافه شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برنامه YouTube TV در سال 2021 به پلی استیشن 5 رسید. این برنامه قبلاً در کنسول های ایکس باکس موجود بود.

با توجه گوگل، “افزایش هزینه محتوا” باعث تغییر قیمت YouTube TV شده است. با این حال، بسته 4K Plus در واقع شاهد کاهش قیمت خواهد بود. این افزونه از 20 دلار در ماه به 10 دلار کاهش می یابد. هیچ توضیحی در مورد دلیل نصف شدن این گزینه پریمیوم وجود نداشت.

سرویس پخش زنده YouTube TV بلافاصله شاهد افزایش قیمت 8 دلاری برای مشترکین جدید به 73 دلار در ماه خواهد بود. در همین حال، اشتراک‌های فعلی تا 18 آوریل شاهد افزایش 65 دلاری قبض‌های خود نخواهند بود.