اولین واکنش منتقدان به فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

منتقدان واکنش های اولیه خود را نسبت به فیلم جدید سیاره میمون ها به اشتراک می گذارند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ منتقدان اولین واکنش های خود را به Kingdom of the Planet of the Apes منتشر کردند و آن را تحسین کردند. اکثر منتقدان مناظر منحصر به فرد و خیره کننده، جلوه های ویژه و کارگردانی قوی را تحسین کردند وس بل آنها یک داستان زیبای بزرگ شدن را تعریف کردند. اگرچه نقدهای اصلی فیلم هنوز منتشر نشده است و هنوز برای قضاوت زود است، تولید وس بل که سابقه کارگردانی سه گانه دونده هزارتو را دارد، توانسته توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و با قضاوت تریلرها و واکنش های مثبت اولیه، امیدهای زیادی برای Planet of the Apes Come IV وجود دارد.

تصویر رسمی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

وقایع Kingdom of the Planet of the Apes نزدیک به 300 سال پس از وقایع جنگ برای سیاره میمون ها رخ می دهد و از این فیلم به عنوان آغاز حماسه ای جدید در دنیای سیاره میمون ها یاد می شود. میمون ها اولین نمایش Kingdom of the Planet of the Apes اخیرا برگزار شد و منتقدان نظرات اولیه خود را منتشر کردند که در زیر به برخی از آنها می پردازیم:

گریفین شیلر فیلم Speak کارگردانی وس بل را ستود و از جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی جدید به عنوان مقایسه ای برای دنباله سیاره میمون ها استفاده کرد: “میمون ها هرگز در خلقت خیره کننده وس بل قدرتمندتر نبوده اند! پیچیدگی های میراث سزار بسیار زیاد است، اما فراتر از آن، حماسه بلوغ… اینها با «حقیقت و دروغ»، «دانش و قدرت»، یک جشن بصری به تمام معنا و «یک امید جدید» (اشاره به فیلم یک امید جدید) از سری سیاره میمون ها.

بخوانید  بازی های سرگرم کننده اندروید که حال شما را خوب می کند

تصویر رسمی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

پری نمیرف Collider Media مجموعه چهار فیلمی Planet of the Apes را به عنوان یکی از بهترین بازسازی‌های سینما معرفی کرد و وس بل را به خاطر تسلطش در جلوه‌های ویژه به‌خاطر شگفت‌انگیز جلوه دادن فیلم می‌دانست: «از بین سه فیلم Rise، Dawn، War و … اکنون سری Kingdom of the Planet of the Apes یکی از بهترین راه اندازی های فرنچایز موجود است همانطور که انتظار می رفت، هیچ کس بهتر از وس بل در این قسمت و البته جادوگران در WETA (ویژه) وجود نداشت. کمپانی جلوه‌های ویژه نقش مهمی در این قسمت داشت، اما بدون شک مهارت شخصی وس بل در ساخت جلوه‌های ویژه نقش زیادی در عالی جلوه دادن این فیلم داشت.

جرمین لوسیه، منتقد رسانه ای گیزموندو، اجرای غرورآفرین Saga of the Apes را ستود و انتقادات جزئی را نیز برای این فیلم ارائه کرد: «Kingdom of the Planet of the Apes به خوبی کار حماسه میمون ها را انجام می دهد، از جمله یک ماجراجویی گسترده با بازی های عالی. و جلوه‌های زیادی برای این فیلم وجود دارد.

تصویر رسمی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

کیتلین ترل ScreenRant وس بل را کارگردانی عالی برای فیلم جدید سیاره میمون‌ها توصیف کرد که شخصیت‌ها، جلوه‌ها و خطوط (داستانی) عالی را برجسته می‌کند که آن را به سه فیلم قبلی‌اش مرتبط می‌کند: «وس بل یک کارگردان عالی برای آوردن پادشاهی است. سیاره میمون ها به زندگی یک داستان متقاعد کننده با شخصیت های پیچیده و خطوط عالی که آن را به فیلم های قبلی (شخصیت های) Nova، Mai و Praximus Caesar متصل می کند!

در یک کامنت و واکنش طولانی. ناگلیا درگذشت او از تجربه فوق العاده تماشای Kingdom of the Planet of the Apes صحبت کرد و برای بازیگران این قسمت اعتبار ویژه ای قائل شد. او این فیلم را دارای بهترین جلوه های ویژه بعد از Avatar: The Way of Water می داند: “وای، آن روز حماسی بود! Kingdom of the Planet of the Apes یکی دیگر از شروع های قوی این مجموعه است. من از تماشای این فیلم واقعا لذت بردم، حتی در مقایسه با سه گانه عالی سریال، اما هنوز هم من را هیجان زده می کند.

بخوانید  The Marvels Had Worst 1st and 2nd Weekends In MCU History At US Box Office

وس بل وقت خود را عاقلانه صرف راه اندازی سیاره می کند که نسل ها پس از آخرین فیلم اتفاق می افتد، و در طول فیلم به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه اسطوره مسیحایی سزار به طور همزمان در هر دو جهت خوب و بد گسترش می یابد. همچنین ما را با شخصیت های جدید به گونه ای آشنا می کند که واقعاً به آنها اهمیت می دهیم. اوون تیگ، کوین دوراند و پیتر میکون همه آنها اجراهای فراموش نشدنی را ارائه می دهند. “یک شاهکار بصری خیره کننده با بهترین جلوه های بصری که در هر فیلمی از زمان Avatar: The Last Airbender دیده شده است، در حالی که هرگز از هسته احساسی خود دور نمی شود.”

پس زمینه فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

بازی Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در 24 می اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر