میوه های شیطانی جهان One Piece و منشاء آنها

میوه های شیطان بخش مهمی از جهان One Piece هستند و میوه هایی هستند که می توانند مزایای منحصر به فردی را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورند. اگر می خواهید با یکی از تئوری های مربوط به وجود این میوه آشنا شوید، با یک گیمر همراه باشید.

Manga One Piece یکی از جذاب ترین آثار در این ژانر به حساب می آید که در طول سالیان متمادی محبوبیت زیادی نزد مخاطبان داشته است. انیمه ای که بر اساس این مانگا ساخته شده بود نیز موفقیت چشمگیری داشت. ضمناً در این اثر با میوه‌های شیطانی آشنا می‌شویم، میوه‌هایی که بر خلاف نامشان بیشتر فرآورده‌های عرفانی هستند که خوردن آن‌ها می‌تواند توانایی‌های ویژه و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد. Devil Fruits برای چندین دهه پایه اصلی سیستم قدرت One Piece بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

انواع میوه های شیطانی در انیمه One Piece

در قسمت های پایانی این داستان افسانه ای، اسرار بیشتری از دنیای One Piece در شرف فاش شدن است و اخیراً واقعیت وجود میوه های شیطانی مورد توجه عموم قرار گرفته است. با این حال، راز خاصی در مورد این میوه ها وجود دارد که نیاز به توضیح بیشتر دارد و آن چیزی نیست جز منشاء و منشاء اصلی این میوه های شیطانی که هنوز به درستی شناسایی نشده اند.

میوه های شیطانی برای اولین بار در مانگای One Piece درست در ابتدای داستان به مخاطب معرفی می شوند. میمون معروف D. Luffy اولین کسی بود که اولین میوه شیطانی ذکر شده در این سری را خورد، میوه ای که به آن “Gomu Gomu no Mi” گفته می شود. خوردن این میوه بدن لوفی را لاستیکی کرد و از آن به بعد این قدرت را افزایش داد و با استفاده از آن به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

با گذشت سال هایی که از داستان وان پیس می گذرد، همچنان شاهد حضور و نقش پررنگ ثمرات شیطان هستیم. به این ترتیب در حالی که در بخشی از داستان میوه های شیطان چندان رایج نبودند و به عنوان یک افسانه معرفی می شدند، در قسمتی دیگر با شخصیت هایی آشنا شدیم که تقریباً همگی از توانایی های میوه خوری شیطان بهره مند بودند و بر هر کدام برتری داشتند. دیگران با توجه به این اختیارات. با گذشت سال ها، طرفداران به تدریج از انواع میوه های شیطان و توانایی های منحصر به فرد آن ها آگاه شدند، اگرچه در این بین، برخی از انواع میوه های شیطان بسیار کمیاب بودند و به ندرت در دسترس کسی قرار می گرفتند.

بخوانید  نقد و بررسی Transformers: Rise Of The Beasts - Declining Robots

میمون D. Luffy میوه بد می خورد

به عنوان مثال، ما با یکی از سه نوع اصلی میوه شیطانی معروف به لوجیا آشنا شدیم که یکی از قدرتمندترین ها و با جزئیات زیاد مورد بررسی قرار گرفته است. ما همچنین Legendary Zoan را دیدیم که یکی از نادرترین انواع میوه شیطان بود. به طور کلی میوه های شیطانی در شکل ها و شکل های مختلف خود توسط Eiichiro Oda خالق مانگای One Piece به طرز شگفت انگیزی به مردم ارائه شد و میوه هایی هستند که حضورشان به شکل های مختلف و با پیچیدگی های خاص وارد داستان می شود. با ادامه داستان One Piece، میوه شیطان خاص تر و پیچیده تر می شود. یونکو توانایی های قدرتمند میوه شیطان خود را آشکار کرد و بزرگان دولت جهانی اشکال و اشکال شگفت انگیز یوکای را به نمایش گذاشتند. بدیهی است که با ادامه One Piece، Devil Fruits اهمیت بیشتری پیدا کرد که واقعیت دیگری را به ما یادآوری کرد. در واقع ما چیز زیادی در مورد این میوه های شگفت انگیز و جادویی نمی دانیم.

با توجه به شخصیت دکتر Vegapunk، دانشمند ارشد گروه ویژه، میوه های شیطانی بر اساس اراده انسان ها ایجاد می شوند. هر میوه شیطان توسط فردی در سطح متفاوتی مورد نیاز است. همانطور که یک فرد آرزوی یک میوه شیطان را دارد، به همین دلیل است که Devil Fruits اغلب به دنبال فرد مناسب برای آنها می گردد. به همین دلیل است که Devil Fruits وجود دارد، زیرا کسی می‌خواست آن قدرت و توانایی خاص واقعی باشد، که توضیح می‌دهد که چرا فردی مانند Luffy قدرت خدای خورشید را دارد و شخصی مانند Blackbeard قدرت Yami Yami no Mi را دارد اگرچه این ایده بسیار منطقی به نظر می‌رسد. این توضیح نمی دهد که چگونه میوه شیطان ظاهر می شود.

تمثیلی از درخت میوه شیطانی با سه میوه اصلی و مهم در دنیای One Piece

آیا درخت میوه شیطان وجود دارد؟

خوب، همه ما می دانیم که هر میوه ای محصول یک درخت است، بنابراین باید درختی وجود داشته باشد که منشأ میوه بد باشد. ممکن است کسی آرزو کند هر نوع میوه بدی وجود داشته باشد، اما در نهایت ما در مورد میوه صحبت می کنیم. میوه ای که حتماً جایی رشد کرده است. بنابراین به طور طبیعی اولین حدس همه این است که میوه ها روی درخت میوه بد رشد می کنند.

بخوانید  جوایز Trials Of Osiris این هفته در Destiny 2 (2 تا 6 دسامبر)

ایده یک درخت میوه بد چندان دور از ذهن نیست. در واقع اودا در داستان جانبی خود به درخت میوه شیطان اشاره کرد. اگرچه ما نمی‌بینیم که این ایده به صراحت در داستان One Piece بیان شده باشد، اما Oda به وضوح از درخت میوه شیطانی در مانگای “Romance Dawn” یاد می کند و این بدان معنی است که ممکن است در مراحل بعدی داستان شاهد حضور آن باشیم. حداقل طرفداران می توانند این را تأیید کنند، زیرا این ایده توسط خود مانگاکا مطرح شده است.

جزیره فیشمن یک تکه

ایده دیگری که قویاً از موضوع رشد میوه بد روی یک درخت خاص حمایت می کند، این واقعیت است که یک درخت خاص در واقع در جهان One Piece وجود دارد. طرفداران مانگا و انیمه One Piece به خوبی می دانند که درختی وجود دارد که نقش بزرگی در جزیره فیشمن ایفا می کند. وجود این درخت است که نور جزیره فیشمن را تامین می کند و این چیزی است که این درخت را خاص می کند. این درخت جذاب این کار را با تنفس، جذب نور خورشید از قسمت های بالایی و سپس انتقال آن از طریق ریشه به جزیره فیشمن انجام می دهد. از بسیاری جهات می توان گفت که این درخت غول پیکر رئیس بزرگ حرا یاروکیمان است.

جدای از این مثال، درخت مرموز دیگری در دنیای One Piece وجود دارد که «گنج انسان» نام دارد. در حالی که بسیاری از طرفداران سریال ممکن است این درخت را فراموش کرده باشند، آدام به عنوان درختی با قوی ترین و قوی ترین چوب در جهان One Piece شناخته می شود. در ساخت کشتی «اورو جکسون» (Oro Jackson) متعلق به دی راجر، پادشاه دزدان دریایی بوده و از چوب این درخت استفاده شده است. کشتی «هزار خورشید» که متعلق به دزدان دریایی کلاه حصیری به رهبری میمون دی لوفی است نیز از چوب این درخت ساخته شده و به همین دلیل کشتی خاصی به حساب می آید.

انیمه Adam's Treasure Tree in One Piece

با این تفاسیر مشخص می شود که اودا درختان خاصی را در داستان خود گنجانده است، بنابراین می توان گفت که شاید درخت دیگری وجود داشته باشد که بتواند چیزهایی مانند میوه شیطانی را حیات بخشد. به طوری که وقتی فرد به ایده خاصی فکر می کند، آن ایده، نقشه یا توانایی می تواند به شکل میوه بدی روی آن درخت خاص متولد شود.

بخوانید  Fortnite حتی بیشتر Metal Gear Solid، TMNT و Family Guy Skins اضافه می کند

شاید شخصی از یک پادشاهی باستانی این راه را برای تجسم تخیل یا خواسته های انسان ایجاد کند. میوه‌های شیطان از خواسته‌های انسان سرچشمه می‌گیرند، اما گرفتن آن خواسته‌ها، تجسم آن‌ها به شکل میوه‌ای عجیب و متمایز و تبدیل آن‌ها به امکان تکامل و بهره‌گیری از توانایی‌های خارق‌العاده برای انسان، نیازمند چیزی شبیه به وجود درختی خاص است. . با توجه به اینکه پادشاهی قدیم بسیار پیشرفته بود و دانش آنها بسیار بالاتر از کسانی مانند Vegapunk بود، می توان فرض کرد که آنها واقعاً موفق شده اند یک درخت میوه عظیم ایجاد کنند و از آن برای تولید انواع میوه های شیطانی استفاده کنند.

لوفی و ​​دیگر شخصیت های One Piece با میوه های شیطانی خود

محل احتمالی این درخت کجاست؟

اکنون این سؤال مطرح می شود: اگر درخت میوه بدی وجود دارد، مکان احتمالی آن کجاست؟ پاسخ به این سوال ممکن است شما را شگفت زده کند. در واقع این درخت را فقط می توان در یک مکان قرار داد که دقیقاً بالای خود جزیره فیشمن است. بالاتر از خط قرمز، شاید جایی در ماری جوانا درخت میوه بزرگ شیطان وجود داشته باشد.

همان درختی که ریشه هایش می تواند تا اعماق اقیانوس به خصوص جزیره فیشمن امتداد یابد و ساکنانش از اشعه خورشید بهره مند شوند. بله، در واقع، درختی که جزیره فیشمن را روشن می کند، ممکن است همان درختی باشد که میوه بد تولید می کند. البته این فقط یک حدس است و ممکن است درخت کاملا متفاوتی وجود داشته باشد که این وظیفه مهم را انجام دهد. اما این تصور که درخت مسئول ایجاد میوه های شیطانی است دور از ذهن نبود و باید به این فکر کرد که چرا و چگونه این کار انجام می شود.

بر اساس این مقاله، نظر شما در مورد ایده وجود میوه های بد روی درخت چیست؟ اگر این ایده توجه شما را به خود جلب کرد، به نظر شما کدام قسمت از جهان One Piece بهترین مکان برای یافتن چنین درختی است؟ خوشحال می شویم اگر همچنان نظرات و نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید، متشکرم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر