این صفحه کلید مکانیکی جمع و جور و شیک در حال حاضر تنها 25 دلار قیمت دارد

صفحه کلیدهای مکانیکی ممکن است گران باشند، بسیاری از مدل‌های با نام تجاری دارای برچسب قیمتی بیش از 100 دلار هستند. اما این امکان وجود دارد که یک صفحه کلید مکانیکی مقرون به صرفه تهیه کنید که ارزان به نظر نمی رسد – و یک مثال خوب صفحه کلید بازی MageGee Portable 60% MK-Box Gaming است. در حالی که ما این صفحه کلید خاص را آزمایش نکرده‌ایم، ظاهر شیک و هزاران بررسی پنج ستاره کاربر در آمازون توجه ما را به خود جلب کرد – و برای مدت محدود فقط 25 دلار است.

MageGee MK-Box مقرون‌به‌صرفه برای چنین صفحه‌کلید ارزان‌قیمتی بسیار واضح به نظر می‌رسد، زیرا کلیدهای سیاه و خاکستری آن به خوبی با LED‌های آبی آن تضاد دارند. اندازه جمع و جور آن همچنین آن را برای همه دسکتاپ ها ایده آل می کند، زیرا برای قرار دادن آن در کنار رایانه خود نیازی به خالی کردن فضای خالی ندارید.

اگر صفحه کلید MageGee کاملاً سرعت شما را ندارد، آن را نیز خواهید یافت Keychron C3 Pro با قیمت 27 دلار به فروش می رسد (به جای 50 دلار) با سوئیچ های قهوه ای یا قرمز. قیمت خود را کمی افزایش دهید و می توانید آن را دریافت کنید صفحه کلید مکانیکی بی سیم 8BitDo Retro با قیمت 70 دلار (به جای 100 دلار)، که یک طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل و همچنین دو دکمه Super Dual برای ماکروهای اضافی ارائه می دهد. آمازون همچنین صفحه کلید 8BitDo را با تخفیف ارائه می دهد، اگرچه این صفحه کلید محدود به اعضای Prime است و طراحی کمی متفاوت دارد.

بخوانید  دموی Final Wo Long: Fallen Dynasty در ماه فوریه منتشر خواهد شد

اگر مایل به هزینه بیش از 100 دلار هستید، صفحه کلید بی سیم ASUS ROG Strix Scope RX TKL (مشکی) به قیمت 113 دلار (170 دلار) به فروش می رسد، در حالی که صفحه کلید سیمی ASUS ROG Strix Scope NX TKL (سفید) به 100 دلار (به جای 120 دلار) کاهش می یابد. هر دو صفحه کلید زیبا با ساختار زیبا هستند. مدل بی‌سیم یک کیبورد 80 درصدی با جای مچی داخلی است. می توانید پیکربندی خود را با پد ماوس مشکی با غلاف ASUS ROGزیرا آمازون قیمت خود را به 21 دلار (از 30 دلار) کاهش می دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر