شاون مایکلز از دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، از دریک و کندریک لامار دعوت می کند تا مشکل خود را در رینگ حل و فصل کنند.

نبرد جدایی طلبانه بین دریک و کندریک لامار ظاهراً جهان را گرد هم آورد و در آخر هفته رسانه های اجتماعی را درگیر کرد که چه کسی برنده شد (این کندریک است، درست است؟). این دو با تک‌آهنگ‌هایشان درگیر شدند و توجه تالار مشاهیر WWE (و خودخوانده Heartbreak Kid) Shawn Michaels را به خود جلب کردند.

مایکلز با آوردن رقابت‌های درون رینگ خود به دنیای «واقعی» حرفه‌ای کرد و برای سال‌ها پسر بد کشتی‌های حرفه‌ای با نگرش بدتر به حساب می‌آمد. دهه‌ها بعد، او آشکارا مهار شد و نقش حرفه‌ای‌تری در تولید و آموزش اجراکنندگان برای NXT، برند توسعه‌دهنده WWE بر عهده گرفت. او از رپرها دعوت کرد تا به NXT بیایند تا مسائل را در رینگ حل و فصل کنند.

میم‌ها و واکنش‌هایی که به دنبال داشت باعث شد طرفداران خط داستانی را صدا کنند و برخی حتی از بوکر تی خواستند تا نظر بدهد. کندریک در آخرین موفقیت خود به نام «مثل ما نیست» در واقع به پایان دهنده HBK، Sweet Chin Music اشاره کرد.

“همه برچسب را به من بده، من آنها را ناک اوت می کنم.” Sweet Chin Music و من aux را بازی نمی کنم. با توجه به اینکه لامار آن مرجع را کنار گذاشته و دریک با پوشیدن پیراهن قدیمی Bad Guy، تیغ رامون را به تصویر می‌کشد، این دو حداقل تا حدودی از علاقه‌مندی به کشتی کج آگاهی دارند.

آنها همچنین اولین گروه هنرمندان هیپ هاپ نخواهند بود که به رینگ WWE پا می گذارند. Bad Bunny سابقه ای برای ورود رپرها به رینگ ایجاد کرد و در نهایت به بازی های WWE 2K اضافه شد. همچنین اسنوپ داگ وجود دارد که سال گذشته مجبور شد در رسلمنیا یک سیو انجام دهد که شین مک ماهون چهارتایی خود را منفجر کرد. و بهتر است کل چیز Master P را در WCW فراموش کنیم و با Rey Mysterio همکاری کنیم.

بخوانید  آخرین ویدیوی Fortnite قدرت های خدا را برای فصل آینده به نمایش می گذارد

تا زمان نگارش این مقاله، نه کندریک لامار و نه دریک این دعوت را نپذیرفته اند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر