قرار بود یک بازی سه بعدی جدید برای Donkey Kong ایجاد کند

چند سال پیش، یک استودیوی اکتیویژن قرار بود بازسازی سری بازی Donkey Kong را برای نینتندو سوییچ تولید کند.

نزدیک به یک دهه از انتشار Donkey Kong Country: Tropical Freeze می گذرد، و از آنجایی که تیم سازنده آن، Retro Studios، در حال حاضر مشغول توسعه Metroid Prime 4 است، به نظر نمی رسد که دنباله ای برای این پلتفرمر دو بعدی ببینیم. در هر زمان به زودی. با این حال، جالب است بدانید که یک بار پس از این بازی، بدون همکاری هیچ یک از تیم های داخلی نینتندو، یک بازی سه بعدی برای سری Donkey Kong ساخته شد.

کانال یوتیوب DidYouKnowGaming در ویدئوی اخیر ادعا می کند که Vicarious Visions Studio این شرکت وابسته به Activision است که تجربه زیادی در ساخت بازی های پلتفرم سه بعدی مانند سه گانه Crash Bandicoot N. Sane و مجموعه ای از بازی ها Skylanders یک بار روی یک بازی سه بعدی Donkey Kong برای کنسول Nintendo Switch کار می کرد.

طبق گزارش‌ها، بازی به شدت بر روی مکانیک‌های اکشن و حرکت تمرکز داشت، به‌ویژه با تاکید بر سیستم کشویی ریلی، که البته به جای ریل‌های واقعی، Donkey Kong را نشان می‌داد. برای این منظور از درختان جنگلی استفاده کنید. طبق این ویدئو، این پروژه با اسم رمز Freedom هرگز از مراحل اولیه توسعه عبور نکرد و پس از حدود شش ماه توسعه در سال 2016 لغو شد.

در این ویدیو گفته شده است که Vicarious Visions Studio به جای ادامه ساخت این پروژه، برای حمایت از تیم های توسعه جمعی گروه بازی Call of Duty اضافه شد. همچنین در همین ویدیو ادعا شده است که اکتیویژن به استودیو اجازه ساخت Pro Skater 3+4 از Tony Hawk را نیز نداد، زیرا آنها می خواستند تیم Vicarious Visions کاملاً روی Kaul Duti تمرکز کند.

بخوانید  صفحه پشتیبانی رسمی بازی Starfield فعال شد

در سال 2021 استودیو Vicarious Visions با بلیزارد ادغام شد و در همان سال به بلیزارد آلبانی تبدیل شد. نام تغییر کرد. این استودیو از آن زمان بر روی بازی ها کار می کند Diablo 2: Resurrection و کار دیابلو 4.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر