صفحه پشتیبانی رسمی بازی Starfield فعال شد

در حالی که این مورد به خودی خود نشانه ای از تاریخ انتشار قریب الوقوع بازی نیست، این صفحه همچنین به زمان انتشار بازی در بخش سوالات متداول (FAQ) پرداخته است. در این قسمت نوشته شده است: «بازی استارفیلد به صورت انحصاری برای Xbox Series X Xbox Series S و PC در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد.

صفحه رسمی پشتیبانی Starfield در وب سایت Bethesda فعال شده است که در آن نیمه اول بازی دوباره برجسته شده است. در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در ماه های آینده شاهد انتشار بازی های انحصاری فوق العاده دیگری برای ایکس باکس خواهیم بود. یکی از آنها بازی Redfall است که در اوایل ماه مه منتشر می شود و Forza Motorsport در بهار 2023 منتشر می شود.

از زمان اعلام این رویداد در چند ماه پیش، اخبار بسیار کمی در مورد این بازی نقش آفرینی فضایی مورد انتظار منتشر شده است. اما به نظر می رسد بازی همچنان به تاریخ انتشار اعلام شده خود پایبند است. صفحه رسمی پشتیبانی بازی Starfield در سایت بتسدا به تازگی فعال شده است و در این قسمت تاریخ انتشار بازی ذکر شده است.

اگر همه چیز طبق برنامه اولیه مایکروسافت و بتسدا پیش می رفت، بیش از دو ماه از راه اندازی Starfield می گذشت. اما تاخیر در صنعت بازی به خصوص برای بازی های واقعا بزرگ رایج است و این موضوع بر استارفیلد نیز تاثیر گذاشته است. این بازی در ابتدا برای نوامبر برنامه ریزی شده بود در سال 2022 منتشر می شود؛ اما تا نیمه اول امسال به تعویق افتاده است.

بخوانید  توضیح کوجیما درباره بازنویسی داستان Death Stranding 2

البته این مقاله لزوماً به این معنی نیست که احتمال تاخیر مجدد بازی صفر است زیرا تاخیر قابل پیش بینی نیست. اما خوب است که مایکروسافت و بتسدا به تاریخ انتشار اعلام شده بازی پایبند هستند، می توان امیدوار بود که به زودی اخباری از این اثر منتشر شود و شاید شاهد حضور این بازی در رویداد ایکس باکس باشیم که قرار است برگزار شود. در اوایل سال 2023

تحریریه مجله بازی یک گیمر