1899 پس از یک فصل توسط نتفلیکس لغو شد

سریال 1899 که داستانی کاملاً اورجینال دارد، داستان مسافران کشتی حامل مهاجران در مسیر لندن به نیویورک، از کشورهای مختلف اروپایی و ژاپنی و با امیدها و رویاهای تازه برای زندگی بهتر در قرن جدید است. ، آنها کشور خود را به مقصد خود ترک می کنند، آمریکا را ترک کردند. وقتی کشتی مهاجر دیگری را در دریا کشف می کنند، سفرشان به سفری غیرمنتظره تبدیل می شود. آنچه قبلاً به آنها وعده داده شده بود به یک کابوس وحشتناک تبدیل می شود.

اودار همچنین تایید کرد که آنها تصمیم گرفتند داستان 1899 را مانند Dark در فصل های دو و سه ادامه دهند و در فصل سوم داستان را به پایان برسانند. امیلی بیچم، آندریاس پیتشمن، آنئورین برنارد، میگل برناردو، ماچی موسیاو، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، کلارا روزاگر، ماریا ارولتر، یان گائل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، ایزابلا وی، گابی ادوارد، جوناس ویلم و آنتون لسراز جمله بازیگرانی هستند که در سریال 1899 نقش آفرینی کردند.

آبان ماه امسال بود سریال 1899 از شبکه نتفلیکس پخش شد و نقدهای نسبتا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با واکنش مثبت بینندگان آن شبکه مواجه شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل دوم باز نخواهد گشت. نتفلیکس تصمیم دارد سریال 1899 را تنها پس از یک فصل لغو کند و به همین دلیل قرار نیست شاهد تولید و پخش فصل دوم این سریال باشیم که بسیاری از طرفداران منتظر ادامه رویدادهای آن پس از پایان جنجالی آن بودند.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه از شر گیاهان شیطانی خلاص شویم

آندرس پیچمن در سریال 1899

نتفلیکس در اقدامی غیرمنتظره و غافلگیرکننده اعلام کرد که سریال 1899 تنها پس از یک فصل تولید لغو شده است.

این خبر باعث تعجب رسانه ها شد. زیرا نتفلیکس بیش از یک فصل سریال خود را می دهد و تصمیم می گیرد در صورت نبود بیننده کافی یا بازگشت هزینه های آن، آن را ادامه دهد یا لغو کند. باران بو اودار و یانتی فریزسازندگان سریال Dark مسئولیت ساخت سریال 1899 را بر عهده داشتند، اودار در واکنش به خبر لغو این سریال، آن را تایید کرد و گفت که از تمدید نشدن سریال برای فصل دوم ناامید شده اند.