آواتار 2 در 14 روز از 1 میلیارد دلار عبور کرد و اکنون چهاردهمین فیلم بزرگ تمام دوران است. امتیاز آواتار به 4 میلیارد دلار رسید

The Way of Water از زمان فیلم Spider-Man: No Way Home محصول سال 2021، سریعترین فیلم با فروش 1 میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی شد. همچنین این ششمین فیلم تاریخ است که در دو هفته اول اکران به فروش 1 میلیارد دلاری دست یافته است. چهارمین فیلم دیزنی که به این نقطه رسید.

علاوه بر این، The Way of Water اکنون بزرگ‌ترین نسخه بین‌المللی سال 2022 است که از Top Gun: Maverick برای تاج پیشی گرفته است. دو فیلم آواتار در حال حاضر بیش از 4 میلیارد دلار فروش داشته اند.

Top Gun: Maverick Stays بهترین فیلم 2022 در کل در سراسر جهان، با 1.48 میلیارد دلار در مقابل 1.4 میلیارد دلار برای The Way of Water (که پیش بینی می شود این هفته به 1.5 میلیارد دلار برسد). تاکنون بیشترین درآمد باکس آفیس The Way of Water از بازارهای بین المللی (956.9 میلیون دلار) در مقایسه با درآمد داخلی (421.6 میلیون دلار) بوده است.

در مقایسه با بازی‌های ویدیویی، بازی Call of Duty: Modern Warfare II اکتیویژن پس از 10 روز به فروش خرده‌فروشی 1 میلیارد دلاری رسید که سریع‌تر از هر بازی قبلی Call of Duty است. با این حال، مقایسه بین فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی ناعادلانه و ناقص است، زیرا عوامل و تفاوت‌های ظریف زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



Avatar: The Way of Water در باکس آفیس فروش زیادی دارد. شرکت والت دیزنی اعلامیه که دنباله پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران پس از 14 روز اول اکران در سینماها، بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می دهد و اکنون سومین آخر هفته خود را در سینماها پشت سر می گذارد و همچنان تعداد زیادی را به نمایش می گذارد.

آبراه رتبه بندی می کند شماره 14در فهرست تاریخ بهترین فیلم های تمام دوران بر اساس مجموع نتایج باکس آفیس در سراسر جهان. پیش از پایان دوره نمایشی اش به صعود به جدول ادامه خواهد داد. مانند فیلم اصلی آواتار سال 2009 (که با 2.92 میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران است)، راه آب به لطف این فیلم باید اکران طولانی و موفقی در سینماها داشته باشد. رتبه بندی مخاطبان عالی

آبراه تنها در آمریکای شمالی به بیش از 444.4 میلیون دلار رسیده است. این فیلم در سطح جهانی بیش از 1.2 میلیارد دلار فروش داشته است. فیلم در حال پخش است بهتر با بالا رفتن سن، نتایج آخر هفته 3 نسبت به آخر هفته 2 در آمریکای شمالی 5.5 درصد افزایش یافت، تا حدی به دلیل آن رتبه‌بندی مثبت بینندگان که بیشتر افراد بیشتری را تشویق به مشورت با آن کرد.

The Way of Water اکنون پیشتاز فیلم Black Panther: Wakanda Forever است که در سال 2022 به عنوان فیلم شماره 2 باکس آفیس داخلی، درست پس از Top Gun: Maverick (718.3 میلیون دلار) به پایان می رسد.