دموی Final Wo Long: Fallen Dynasty در ماه فوریه منتشر خواهد شد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مانند نسخه ی نمایشی قبلی، می توانید آن را در تمام سیستم هایی که قرار است بازی روی آن ها منتشر شود، از جمله PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One دانلود کنید. بازی چند نفره آنلاین نیز در دسترس خواهد بود، و به عنوان یک امتیاز، پاک کردن فصل اول و انتقال داده های ذخیره شده به بازی اصلی، هنگام انتشار Wo Long، کلاه کلاه خمیده اژدها را باز می کند. این بازی از طریق Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

بخوانید  عقب افتادن تاریخ اکران فیلم How to Train Your Dragon

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

یکی از ویژگی های بزرگ گیم پلی نمایش داده شده، سیستم روحیه است که نشان دهنده قدرت شخصیت شما و حریفان شماست. شکست دادن دشمنان با روحیه بالاتر از شخصیت شما، آیتم های ارزشمندی را برای شما به ارمغان می آورد، اما باید ارزیابی کنید که آیا ریسک ارزش آن را دارد یا خیر. Team Ninja گفت Wo Long: Fallen Dynasty دشوارترین بازی آنها تا کنون خواهد بود، اما دارای گزینه های دشواری برای بازیکنان خواهد بود.

در صورتی که نیاز به بررسی سریع داشته باشید، Wo Long: Fallen Dynasty جانشین معنوی سری Nioh مانند Souls Team Ninja است. وو لانگ که در چین و قبل از سقوط سلسله هان اتفاق می‌افتد، تاریخ چین را مانند یک فانتزی تاریک، با شخصیت‌های معروف تاریخی، هیولاها و شیاطین می‌گوید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.