رایان رینولدز بازی های رد شده خود در فیلم Deadpool 3 را فاش می کند

قبل از اینکه رایان رینولدز ایده ساخت فیلم Deadpool و Wolverine را به عنوان یک فیلم تیمی با این دو شخصیت اصلی بپذیرد، این بازیگر ایده های زیادی را ارائه کرد که هرگز به نتیجه نرسیدند. رینولدز به Empire گفت که یکی از اولین ایده‌هایش این بود که یک فیلم ددپول و ولورین به سبک راشومون بسازد درباره ماجرایی که این دو مرد به اشتراک گذاشته‌اند، اما از «سه دیدگاه کاملاً متفاوت» روایت می‌شود.

با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول، پاسخ منفی داد، تا حدی به این دلیل که خودش مطمئن نبود که بهترین رویکرد برای ددپول به عنوان یک ملک دیزنی پس از تصاحب این شخصیت توسط شرکت. فایگی گفت: «حقیقت این است که من حتی نمی‌دانستم چگونه ددپول را وارد کنم. “من خیلی به این فکر می کردم که چگونه جهش یافته ها و مردان ایکس را به (MCU) بیاورم، و فکر می کردم که این باید چیزی فراتر از اجرای موفقیت ها باشد. اما حقیقت این است که رایان یک ماشین ایده است.”

راشومون، فیلمی از کارگردان افسانه ای آکیرا کوروساوا در سال 1950، داستان خود را از زوایای مختلف روایت کرد و رینولدز در ابتدا به فکر چیزی مشابه برای فیلم بعدی ددپول بود. این یکی از بیش از ده ها اندیشه و ایده ارائه شده توسط رینولدز بود.

رینولدز گفت: «من به تابلوی نقاشی برگشتم و درباره 18 درمان مختلف نوشتم.

رینولدز گفت، ایده دیگر ساخت فیلمی در رگه فیلمی با بودجه نسبتاً متوسط، کمتر از 10 میلیون دلار بود، بسیار شبیه به فیلمی که ممکن است در ساندنس نمایش داده شود. او گفت: «آنها به نوعی از مالکیت معنوی استفاده می کنند که قبلاً از آن استفاده نکرده بودند.

بخوانید  اضافه شدن بازی Assassin’s Creed Odyssey به ایکس‌ باکس گیم پس

رینولدز گفت که او همچنین ایده‌ها و مفاهیم «بزرگ‌تری» را ارائه کرد که بین مقیاس کوچک و بزرگ قرار داشتند.

وندی جیکوبسون، تهیه کننده اجرایی، گفت که تیم خلاق برای ارائه بهترین ایده وقت خود را صرف کردند و زمانی که هیو جکمن برای بازگشت به عنوان ولورین قرارداد امضا کرد، این روند شروع شد.

جیکوبسون گفت: «ما قطعاً چرخش را انجام دادیم تا دلیل این فیلم را پیدا کنیم. یک بار هیو دستش را بالا آورد، دو ماه بعد، ما داشتیم آماده می شدیم.

ددپول و ولورین در ماه ژوئیه وارد سینماها شدند و این تنها فیلم مارول برای سال 2024 است. این فیلم به کارگردانی شاون لوی است و دارای فهرست بلندبالایی از فیلم‌های کوتاه، از جمله تیلور سویفت در نقش دازلر است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر