اضافه شدن بازی Assassin’s Creed Odyssey به ایکس‌ باکس گیم پس

در جریان رویداد توکیو گیم شو ایکس باکس، شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که مشترکین گیم پس می‌توانند ازطریق این سرویس، به تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Odyssey روی کامپیوتر و ایکس باکس بپردازند.

مشترکین سرویس گیم پس از همین حالا می‌توانند به تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Odyssey بپردازند.

ظاهرا این بازی گیمرها را به اروپای قرن شانزدهم و دوران شکار جادوگرها می‌برد. همچنین یوبیسافت روی یک بازی چندنفره از Assassin’s Creed و همینطور دو بازی موبایلی از این مجموعه کار می‌کند.



منبع بازی Assassin’s Creed Odyssey در ماه ۱۳۹۷ عرضه شد. بعد از انتشار این اثر، یوبیسافت با عرضه‌ی چند بسته‌ی الحاقی داستانی مثل Fate of Atlantis به پشتیبانی از بازی ادامه داد. همچنین این شرکت فرانسوی یک حالت تحت عنوان Story Creator به بازی اضافه کرد که به گیمرها اجازه می‌داد تا مراحل موردنظر خودشان را ساخته و با دیگر بازیکنان اشتراک‌گذاری کنند.

بعد از Mirage، دو بازی دیگر با اسم رمزهای Red و Hexe به‌عنوان بخشی از پلتفرم Assassin’s Creed Infinity عرضه خواهند شد. Codename RED توسط استودیو یوبیسافت کبک، سازنده‌ی Odyssey در دست ساخت قرار دارد. داستان این بازی در کشور ژاپن جریان خواهد داشت. استودیو یوبیسافت مونترال هم وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی Assassin’s Creed Codename HEXE را بر عهده خواهد داشت.

در جریان رویداد هفته‌ی گذشته‌ی یوبیسافت، این شرکت فرانسوی از ۶ بازی جدید Assassin’s Creed رونمایی کرد. اولین بازی Assassin’s Creed Mirage بود که در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. داستان Mirage در بغداد قرن نهم میلادی روایت می‌شود. با اعلام سازندگان گیم‌پلی این بازی با تمرکز روی المان‌های مخفی کاری و پارکور شکل گرفته است. Mirage از سبک نقش‌آفرینی فاصله گرفته و به ریشه‌های مجموعه‌ی Assassin’s Creed باز خواهد گشت.

بخوانید  اپیزود سوم انیمه رزیدنت اویل همچنان راه های رسیدن به "تو مرده" را جشن می گیرد

اخیرا یوبیسافت یک DLC به‌عنوان کراس‌اور بین بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است. سال گذشته هم این شرکت، امکان تجربه‌ی Odyssey با نرخ ۶۰ فریم را برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فراهم کرد.