اکتیویژن بازسازی بازی های Pro Skater تونی هاوک را ممنوع کرده است

به دلیل پشتیبانی از سری Duty، اکتیویژن برای بازسازی Pro Skater 3+4 تونی هاوک چراغ سبز نشان نداد.

پس از مدت ها غیبت، سرانجام مجموعه ورزشی و اسکیت بازی Tony Hawk Pro Skater در سال 2020 به صنعت بازی بازگشت. در آن زمان، بازسازی دو قسمت اول این مجموعه با نام Tony Hawk's Pro Skater 1+2 مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. و با نقدهای خوب منتقدان از موفقیت چشمگیری برخوردار شد.

با توجه به موفقیت این بازی، بسیاری بر این باور بودند که استودیوی سازنده به راه جدید خود ادامه خواهد داد و نسخه های جدید بیشتری را منتشر خواهد کرد. اگرچه اکنون به طور رسمی تایید شده است که این اتفاق نخواهد افتاد، اما گزارش جدیدی ادعا می کند که یکی دیگر از بازی های Tony Hawk's Pro Skater در مقطعی در حال توسعه بوده است.

در ویدئویی که اخیرا توسط کانال یوتیوب DidYouKnowGaming منتشر شده است، با استناد به گزارش‌هایی از منابع داخلی معتبر، استودیو Vicarious Visions در حال برنامه‌ریزی برای بازسازی دوگانه دیگری به نام Tony Hawk's Pro Skater 3+4 پس از موفقیت Tony Hawk's Pro Skater 1+2 بود. او آن را به Activision پیشنهاد کرد.

یک اسکیت باز در بازی Pro Skater 1+2 تونی هاوک

ظاهرا Vicarious Visions در ابتدا می‌خواست هر چهار سری بازی Tony Hawk's Pro Skater را به‌عنوان یک بازسازی منتشر کند، اما با پیشرفت توسعه، در نهایت تصمیم گرفتند دو بازی اول را به‌عنوان بازسازی‌شده منتشر کنند. این استودیو بر روی بازسازی دو بازی اول تمرکز کرد و ایده ساخت بازسازی بازی های سوم و چهارم را برای آینده در نظر گرفت. با این حال، پیشنهاد برای قسمت دوم از سری Pro Skater تونی هاوک توسط Activision رد شد و ناشر تصمیم گرفت از استودیوی Vicarious Visions برای پشتیبانی از سری Kalaf Duty استفاده کند.

بخوانید  بازیگر سریال Breaking Bad به دنیای سینمایی مارول پیوست

استودیو Vicarious Visions که نقش مهمی در توسعه Diablo 2: Resurrected داشت، در سال ۲۰۲۱ به Blizzard Entertainment اضافه شد و یک سال بعد نام خود را به Blizzard Albany تغییر داد. نکته جالب اینجاست که خود تونی هاوک در مصاحبه ای تایید کرد که Vicarious Visions در حال توسعه بازی Tony Hawk's Pro Skater 3+4 قبل از پیوستن به بلیزارد بوده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر