ال پاسو، خالق Elsewhere که از اقتباس تلویزیونی این بازی هیجان زده است، منشا آن را توضیح می دهد.

برنامه‌های تلویزیونی بیشتر و بیشتری از بازی‌های ویدیویی اقتباس می‌شوند، و تعداد بیشتری از آنها تعریف می‌کنند که یک اقتباس خوب از بازی‌های ویدیویی چگونه به نظر می‌رسد، با Fallout، Twisted Metal، The Last of Us، Cyberpunk: Edgerunners و بسیاری دیگر. استاندارد، در حالی که مشخص می کند که یک نوع اقتباس از بازی های ویدیویی وجود ندارد. یکی از آخرین اعلان‌ها این است که سریال Strange Scaffold's El Paso, Elsewhere در حال تبدیل شدن به یک سریال تلویزیونی توسط Di Bonaventura Pictures است. این یک انحراف از اکثر اقتباس‌های دیگر است، زیرا El Paso, Elsewhere یک بازی مستقل است که اخیراً منتشر شده است، نه یک سری AAA که به طور محکم در جامعه بازی‌ها جا افتاده است.

برای زالاویر نلسون جونیور از Strange Scaffold، این زمان هیجان انگیزی است: “این به طور مشخص نشان می دهد که، چه بازی را انجام دهید و چه در نهایت اقتباس را تجربه کنید، جهان، داستان، تم ها و تفاوت های ظریف (ال پاسو، جای دیگر) هنوز زنگ می زند. نلسون جونیور به GameSpot گفت.

در حال پخش: El Paso, Elsewhere – تریلر رسمی راه اندازی گیم پلی

ال پاسو، در جاهای دیگر به بازی‌های آشنای گذشته، مانند مکس پین، ادای احترام می‌کند، در دنیایی از خون‌آشام‌ها در محیطی نئونوآر با تمرکز بر تراژدی و داستان عاشقانه، دنبال شکارچی هیولاهای نوآر، جیمز سوج، در هتلی خالی از سکنه با ابعاد متغیر. .

“من می دانم که دو عنصر برای هر اقتباسی وجود دارد. یکی چشم انداز یک اقتباس است که هیجان انگیز است، و سپس یافتن شرکای خلاق و تیم مناسب برای زنده کردن آن. و اینجا من واقعاً به ال پاسو، جایی دیگر آمده ام. – در اخبار اخیر – با قدردانی عمیق از اینکه مردم نه تنها داستان جهان را دیده اند که ما آن را زنده کرده ایم و در رسانه های مختلف در آن ارزش یافته ایم، بلکه افرادی که این ارزش را شناسایی کرده اند، خود صداهای پویا و خلاق هستند و واقعاً به گفتن یک نسخه قدرتمند، خوب و واقعی از این داستان اهمیت می دهم.”

جدا از این، یک بازی بود که من می‌خواستم بسازم به نام Pill Cop، که تقلیدی از مکس پین است که تا 11 گرفته شده است، که در آن فقط یک ارسال کامل از تروپ‌ها است – دیالوگ، فضاسازی مکس. پین از جایی می آمد که تا حد امکان عشق وجود داشت – به عنوان کسی که در کودکی عمیقاً تحت تأثیر بازی های اصلی قرار گرفتم، متوجه شدم که این دو جهان می توانند داستان این عجیب و غریب و صمیمانه را بیان کنند شکارچی خون آشام و ارائه یک تجربه بازی که ادای احترام به مکس پین، فیلم کنستانتین و “سه گانه سخت مردن” PS1 بود.

بخوانید  جیمز گان «Cameo Porn» را در فیلم‌های ابرقهرمانی دوست ندارد

ال پاسو، در جاهای دیگر قطعا این کار را می کند احساس کنید مثل مکس پین شما در اطراف خون آشام ها تیراندازی می کنید و یک دکمه حرکت آهسته دارید که به فاکتور سرگرم کننده بازی می افزاید و همچنین دارای گرافیک سبک چند ضلعی برای شخصیت اصلی و بسیاری از عناصر دنیای اطراف است. با این حال، تفاوت عمده با بازی هایی مانند این این است که این یک مطالعه شخصیت پیچیده در دنیایی است که دائماً در اطراف شما در حال تحول است و باعث شگفتی های زیادی برای بازیکن می شود.

منشا آن از سفر خانواده نلسون جونیور به ال پاسو، تگزاس است. “هنگام رانندگی در جاده ای به نام وودرو بین ترانس ماونتین درایو، این تصویر – خیلی کوتاه پس از ورود خانواده من به ال پاسو، تگزاس – از مردی که از همین کوه ها عبور می کند، به ذهن خطور کرد. به دنبال جایی برای دفن جسد خون آشام در کامیون خود می گردد. می‌دانستم که باید داستان او را بگویم و در نهایت به نوشتن یک شماره کمدی به نام ال پاسو، در جای دیگری که هنوز نور روز را ندیده‌ام، رسیدم.

“فکر می‌کنم همه جا شواهدی از افرادی می‌بینیم که داستان‌هایی را که قبلاً دیده‌اید تعریف می‌کنند، اما به گونه‌ای که باعث می‌شود جهان را بیشتر از زمانی که از در وارد می‌شوید دوست داشته باشید. و من دوست دارم بتوانم شاهد این جادو باشم.

تا لحظه نگارش این مقاله، لکیت استنفیلد (یهودا و مسیح سیاه، برو بیرون) در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است. دی بوناونتورا پیکچرز که تولید کننده فیلم های جی آی جو و ترانسفورمرز است، شرکت سازنده این پروژه است.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (26-30 آوریل) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

الساندرو باربوسا در بررسی El Paso از GameSpot گفت: «اکشن ساده آن توسط دشمنان همیشه در حال تغییر و تعادل ظریف قدرت تقویت می‌شود، در حالی که داستان عاشقانه جذاب آن برداشتی تازه از اسطوره‌های تثبیت‌شده با اجراهای چشمگیر برای پشتیبانی از آن‌ها ارائه می‌دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر