بازی GTA 5 را در موبایل کشف کنید


طرفداران GTA V می توانند این بازی را با استفاده از شبیه ساز روی موبایل تجربه کنند.

بازی GTA V یکی از مهم ترین و موفق ترین بازی های دهه اخیر به حساب می آید و کمپانی راک استار آن را بر روی سه نسل اخیر کنسول ها و رایانه ها عرضه کرده است. با این حال، بازی موبایل GTA 5 برای علاقه مندان در دسترس نیست.

Rockstar اخیرا بازسازی سه گانه خاطره انگیز و کلاسیک GTA را در موبایل منتشر کرده است که شامل به روز رسانی های بصری و بهبودهای گرافیکی است. این مجموعه با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبرو شد و حالا به نظر می رسد که طرفداران این مجموعه بتوانند یک بازی جدید دیگر را روی موبایل تجربه کنند.

طبق گفته کاربران Reddit، در حال حاضر می توانید GTA V را با شبیه ساز Mobox در گوشی Poco F3 که از پردازنده اسنپدراگون 870 قدرت می گیرد، با نرخ فریم 25 تا 30 فریم بر ثانیه بازی کنید. اجرای این بازی با شبیه ساز مذکور تجربه ای مشابه با بازی GTA 5 بر روی کنسول های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 را ارائه می دهد، درست است که رزولوشن بازی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است اما می توان عملکرد آن را یک شاهکار برای موبایل دانست.

بر اساس گزارش ها، تجربه GTA V با شبیه ساز Mobox مملو از باگ است. بنابراین، علاقه مندان می توانند برای داشتن یک تجربه بهتر از بازی های موبایلی بیشتر منتظر بمانند. علاوه بر این، استفاده از تلفن های همراه با سخت افزار قوی تر می تواند عملکرد بازی را تا 50 فریم در ثانیه بهبود بخشد.

بخوانید  بزرگترین به روز رسانی Starfield در راه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر