بزرگترین به روز رسانی Starfield در راه است


بزرگترین آپدیت استارفیلد در ژانویه منتشر می شود و بیش از 100 مشکل بازی را برطرف می کند.

Bethesda در حال حاضر روی بزرگترین بروزرسانی Starfield کار می کند که بیش از 100 اصلاح و بهبود عملکرد را برای سیستم های مختلف بازی به ارمغان می آورد. همانطور که Bethesda اعلام کرد، این به روز رسانی مهم برای اولین بار در تاریخ 27 دسامبر 1402 (17 ژانویه 2024) در دسترس کاربران Steam قرار خواهد گرفت. ) در نسخه بتا، سپس در 11 فوریه 1402 (31 ژانویه 2024)، به صورت عمومی در همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

این به روز رسانی مشکلات مربوط به ماموریت های داستانی مانند Eye of the Storm و Into the Unknown را برطرف می کند. این به روز رسانی ثبات فنی، افزایش کیفیت بافت، بهبود نور و سایه و پشتیبانی بهتر از نمایشگرهای عریض را به ارمغان می آورد. بازیکنان می توانند انتظار بهبود هندسه مدار خورشید و سایر سیارات در حال چرخش را داشته باشند و اشکالات مربوط به دریچه های کشتی که آنها را غیرقابل دسترس کرده است برطرف شود.

بازی Starfield هم اکنون بر روی رایانه شخصی، Xbox Series X | Xbox Series S را می توان تجربه کرد. Bethesda قصد دارد از فوریه شروع به انتشار به‌روزرسانی‌های بازی کند. این به‌روزرسانی‌ها گزینه‌های سفارشی‌سازی سفینه فضایی، تنظیمات جدید بازی از جمله ظرفیت بار و موارد جدید را به بازی اضافه می‌کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  چگونه انزوای طولانی مدت قطب جنوب به لطف Starlink پایان یافت؟