ایکس باکس کوچک شدن را متوقف نمی کند

به نظر می رسد به غیر از تعطیلی چند استودیو تحت مدیریت Bethesda، شاهد اخراج استودیوهای بازی Xbox نیز باشیم.

به نظر می رسد بسته شدن استودیوهای Tango Gameworks، Alpha Dog و Austin Arkin در راستای ادغام استودیو باشد. خانه گرد با زنیمکس اینترنت پایان تغییر قدرت ایکس باکس نیست. تام وارن The Verge گزارش می دهد که کارکنان ایکس باکس برای اتفاقات بعدی آماده هستند و زمزمه هایی در مورد اخراج در استودیوی بازی سازی ایکس باکس در میان کارمندان شنیده می شود. متأسفانه این ممکن است درست باشد.

جیسون شرایر بلومبرگ گزارش می دهد که آخرین بسته شدن استودیو نتیجه یک کمپین کاهش هزینه های عظیم است که هنوز تکمیل نشده است. همچنین ظاهرا پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بررسی های دقیق تری در این بخش انجام شد.

استودیوهایی مانند Ninja Theory، توسعه دهنده Senua's Saga: Hellblade 2 نیز احتمالاً تحت تأثیر این روند قرار خواهند گرفت. تام وارن در گزارش خود مدعی شد که احتمال انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی هل بلید 2 وجود دارد. با این حال، هنوز چیزی تایید نشده است. در حال حاضر این بازی در تاریخ ۱ ژوئن (۲۱ اردیبهشت) برای سری Xbox منتشر خواهد شد

شاید سازندگان دیگری مانند The Initiative و Undead Labs تماشا شوند. به خصوص که بازی های Perfect Dark و State of Decay 3 از زمان عرضه تاکنون سکوت اختیار کرده اند و حتی شایعاتی مبنی بر مشکلاتی در روند توسعه آنها به گوش می رسد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حذف بررسی آنلاین دیسک های ایکس باکس وان روی کنسول ایکس باکس سری ایکس