بازی جدید Jurassic World در راه است

Frontier Developments از ساخت بازی جدیدی از سری Jurassic World خبر داد.

استودیو فرانتیر قرارداد جدیدی با Universal Products and Experiences برای حقوق ساخت بازی جدید Jurassic World امضا کرده است. این استودیو قبلاً دو قسمت اول سری Jurassic World Evolution را توسعه داده است و بازی جدید سومین سرمایه گذاری آنها در دنیای Jurassic خواهد بود.

طبق گفته استودیوی Frontier، بازی جدید یک شبیه سازی مدیریتی خواهد بود و قرار است در سال مالی 2026 (از 1 ژوئن 2025 تا 31 می 2026) منتشر شود. اگرچه گمانه زنی هایی در مورد توسعه Jurassic World Evolution 3 وجود دارد، اما این استودیو از ارائه جزئیات بیشتر در مورد آن خودداری کرده است.

جانی واتسمدیر عامل Frontier گفت: “ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم که در حال توسعه سومین بازی Jurassic World هستیم تا همکاری خود با یونیورسال را برای گسترش مجموعه پرفروش خود گسترش دهیم.” سری Jurassic World Evolution ما به خوبی خلاقیت و تخصص فنی فوق‌العاده ژانر شبیه‌سازی مدیریت را به همراه ارائه قوی انتخاب، توسعه و شلیک و جوهر استراتژی درون بازی به نمایش می‌گذارد. من مشتاقانه منتظر فرصتی هستم تا جزئیات بیشتری در مورد برنامه های هیجان انگیز پیش رو ارائه دهم.”

قسمت اول و دوم سری Jurassic World Evolution موفقیت های بزرگی برای Frontier Studio بود و به ترتیب اولین و دومین قسمت در تاریخ این استودیو هستند. همچنین در گذشته تایید شده بود که Jurassic World Evolution 1 که در ژوئن 2018 منتشر شد، پرفروش ترین بازی تاریخ استودیو Frontier است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Joker 2 Trailer Date Announced, Poster Out Now