جوخه انتحار ضرر بزرگی برای برادران وارنر به بار آورد

انتشار ناامید کننده Suicide Squad: Kill The Justice League این امر باعث کاهش سود 200 میلیون دلاری برادران وارنر شد.

برادران وارنر دیسکاوری بار دیگر در مورد عملکرد مالی Suicide Squad: Kill the Justice League که از زمان عرضه کمتر موفق و ضعیف تر از حد انتظار توسط طرفداران و منتقدان مورد توجه قرار گرفته است، اظهار نظر کرد. دیوید زاسلاوطی این گزارش، مدیرعامل برادران وارنر اعلام کرد… عملکرد ضعیف Kill the Justice League باعث کسری بودجه برای کل بخش استودیو بازی این شرکت شد. این اعداد فراتر از حوزه بازی های این شرکت بوده و بخش فیلم و تلویزیون را تحت تاثیر قرار داده است.

دیوید زاسلاو گفت که جوخه انتحار شروعی “ناامیدکننده” داشت و فصلی سخت را نسبت به سال گذشته رقم زد. چرا که انتشار بازی میراث هاگوارتز در فوریه 2023 موفقیت بزرگی برای آنها به همراه داشت و با مقایسه این دوره با سال گذشته به افت قابل توجهی پی می بریم. در واقع، Hogwarts Legacy به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در سال 2023 تبدیل شد و حتی از Call of Duty: MW3 پیشی گرفت.

گونار ویدنفلز، مدیر مالی شرکت برادران وارنر. کشف وی همچنین با ارائه توضیحات بیشتر در مقایسه این موضوع را اعلام کرد میراث هاگوارتز و لیگ عدالت را از بین ببرید و در این سه ماه شاهد «تاثیر 200 میلیون دلاری» آن بر سود نهایی شرکت خواهیم بود. در ماه فوریه، در زمان گزارش مالی قبلی شرکت، او همچنین گفت که روزهای سختی در پیش است و فروش ضعیف Suicide Squad “کسب و کار ما را سال به سال در موقعیت دشواری قرار می دهد.”

بخوانید  تاد هوارد «عاشق» یکی از بازی‌های موبایل اعلام‌نشده Bethesda است

بازی هارلی کوئین در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League

یکی از مشکلات بازی Suicide Squad: Kill the Justice League انتظارات بالایی بود که این بازی داشت. انتظاراتی که استودیو Rocksteady و این بازی نتوانستند برآورده کنند و در نتیجه تعداد بازیکنان حداقل روی پلتفرم PC با کاهش ناگهانی مواجه شد.

جی بی پرتپس از عملکرد ضعیف Suicide Squad، مدیرعامل برادران وارنر اعلام کرد گیمینگ می‌گوید تمرکز این شرکت باید بر روی بازی‌های اصلی خود باشد، که حداقل برخی از آن‌ها بر روی پلتفرم موبایل و به‌صورت رایگان هستند، نه اینکه تنها یک‌بار کار روی کنسول‌های بازی منتشر کند. -بازی برای جبران بخشی از این ضرر با ادامه سرمایه گذاری طولانی مدت در بازی های سرویس زنده ای که بازیکنان تجربه می کنند و هزینه آن را پرداخت می کنند، وارد می شود.

برخی از بازی های توسعه یافته توسط برادران وارنر. آنها شامل هری پاتر کوئیدیچ و زن شگفت انگیز هستند که توسط سازندگان Shadow of Mordor ساخته می شوند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر