بازی جدید Dishonored و Hi-Fi Rush 2 کنسل شده اند

ظاهرا استودیو آرکین آستین و بازی های تانگو قبل از خاموش شدن، آنها مفهوم Hi-Fi Rush 2 و بازی جدید Dishonored را معرفی می کردند.

مطابق با جیسون شرایر از چند رسانه ای بلومبرگپس از انتشار بازی نه چندان موفق تیراندازی چندنفره Redfall در سال گذشته، استودیو آرکین تصمیم گرفت تا با معرفی ایده ساخت یک بازی تک نفره با حس یک تجربه شبیه سازی فراگیر مانند بازسازی Infamy به ریشه های قدیمی خود بازگردد. سلسله. شرایر ادعای خود را با استناد به منابع نزدیک به مایکروسافت بیان کرد.

در همین حال، Tango Gameworks در حال ارائه ایده های جدید خود به مدیران Xbox بود. با این حال، Tango Gameworks در حال فکر کردن به ساخت دنباله‌ای برای Hi-Fi Rush در سال 2023 است.

اما در نهایت با تصمیم مایکروسافت برای تعطیلی هر دو استودیو، البته با تعطیلی استودیوی بازی سازی Mighty Doom. این یعنی ادغام Alpha Dog Games و Roundhouse Studios با ZeniMax Online، هیچ یک از این ایده ها به نتیجه نرسید. مدیران مایکروسافت هنوز توضیح روشنی برای این تصمیم ارائه نکرده اند.

به گفته جیسون شرایر، این هفته مت بوتی، Xbox Manager و جیل براف رئیس استودیو ZeniMax جلسه ای را با کارمندان ZeniMax برگزار کرد که در آن بوتی Hi-Fi Rush را ستایش کرد، اما توضیح نداد که چرا مایکروسافت تصمیم گرفت Tango Gameworks را تعطیل کند. در عوض، بوتی خاطرنشان کرد که بسته شدن آرکین هیچ ارتباطی با عملکرد ضعیف Redfall ندارد.

بازی های آرکین آستین استودیو و تانگو گیم ورکز

مت بوتی در بخشی از توضیحات خود گفته است که ZeniMax Studios مانند یک لایه نازک از “کره بادام زمینی روی نان” بیش از حد پخش شد، بنابراین مدیریت تصمیم گرفت برخی از زیرمجموعه های خود را ببندد تا منابع را برای دیگران آزاد کند.

بخوانید  فروش Tekken 7 از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است

جیل براف سخنان بوتی را دنبال کرد و درخواست استودیوهای آرکین و تانگو را هنگام ارائه ایده های جدید خود برای اضافه کردن کارمندان بیشتر به مدیران مایکروسافت یکی از دلایل اصلی اتخاذ این تصمیمات عنوان کرد. بنابراین، با سازماندهی مجدد استودیوهای زیر مجموعه ZeniMax بیشتر بر روی پروژه های کوچکتر این سری تمرکز خواهد کرد.

جیل براف توضیح داد: “پشتیبانی از نه استودیو در سراسر جهان کار دشواری است و با یک تیم مدیریتی کوچک که فعالیت‌های آن روز به روز در حال گسترش است، این کار دشوارتر خواهد بود.” در راه برکناری باشیم.»

بلومبرگ گزارش می دهد که تعطیلی ناگهانی Arkin Studios، Alpha Dog، Tango Gameworks و Roundhouse بخشی از یک ابتکار بزرگتر توسط مدیران Xbox برای کاهش هزینه های عملیاتی بود و هنوز تمام نشده است. به گفته افرادی که از برنامه های مایکروسافت آگاهی دارند، این شرکت شروع به ارائه قراردادهای جدایی داوطلبانه به برخی از تولیدکنندگان، آزمایش کنندگان تضمین کیفیت و سایر کارمندان ZeniMax کرده است. تمام شد. از طرفی به بسیاری از کارمندان این شرکت گفته شده است که تغییرات کارکنان بیشتری در راه است.

سلام فی راش می شکند

تعطیلی این هفته استودیو ZeniMax به دنبال تصمیم مایکروسافت برای اخراج 1900 کارمند ایکس باکس است که در اوایل سال جاری اعلام شد. این در حالی است که این تصمیمات با محکومیت گسترده مسئولان استودیوهای مختلف بازی مواجه شد. دینگا باکابارئیس استودیو آرکین لئوناو این حرکت را “خنجر نفرین شده در قلب” توصیف کرد. مایک ایبارارئیس جمهور قبلی کولاک فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت، در پشتیبانی گفت: «می‌دانم که این به همان اندازه که به دیگران صدمه می‌زند به او آسیب می‌زند.

بخوانید  Starfield Sets An Impressive Game Pass Record

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر