تاد هوارد «عاشق» یکی از بازی‌های موبایل اعلام‌نشده Bethesda است

او گفت: «می‌دانید، اگر این روزها به بچه‌ها نگاه کنید، آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها به تلفن‌هایشان خیره شوند، این تنها کاری است که انجام می‌دهند؛ اینجاست که همه چیز را تماشا می‌کنند، بنابراین این نیز مانند یک چیز جمعیتی است. مخاطبان جوان ترجیح می دهند بنشینند و گوشی خود را تماشا کنند تا اینکه آن را روی یک صفحه نمایش بزرگ پخش کنند.

علاوه بر بازی‌هایی مانند Starfield، The Elder Scrolls 6 و Fallout 5، Bethesda همچنان به فضای بازی‌های موبایلی ادامه می‌دهد. تاد هاوارد از Bethesda از بازی موبایل آینده این شرکت خبر داده است که هنوز معرفی نشده است.

در سال 2019، شرکت مادر Bethesda، ZeniMax، آلفا داگ گیمز، استودیو پشت بازی‌های موبایل Wraithborne و Mighty Doom را خریداری کرد. لیست صفحات شغلی ZeniMax مختلف موقعیت های باز در Alpha Dog برای بازی های موبایل.

هوارد هیچ چیز دیگری در مورد بازی موبایل جدید برای گفتن نداشت، اما مشاهده کرد که بازیکنان Fallout Shelter از بازی «ساعت‌ها در روز» لذت می‌برند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مایکروسافت در تلاش است تا بیشتر وارد فضای بازی های موبایلی شود، بنابراین داشتن یکی از بخش های اولیه آن، Bethesda، که روی پروژه های موبایل بیشتری کار می کند، بسیار منطقی است.

تاکنون، برخی از نسخه های موبایل Bethesda شامل Fallout Shelter، The Elder Scrolls Legends و The Elder Scrolls: Blades بوده اند.

بخوانید  بهترین بازی های Fallout، رتبه بندی – GameSpot

هاوارد اخیراً در پادکست Lex Fridman گفت: “ما یک بازی موبایل جدید داریم که روی آن کار می کنیم و هنوز اعلام نکرده ایم که عاشق آن هستم.” همانطور که توسط VGC رونویسی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر