فیگورها، بازی‌ها و لباس‌های «جنگ ستارگان» با تخفیف عمیق در جریان فروش روز «جنگ ستارگان» GameStop

4 می، با نام مستعار روز جنگ ستارگان، آخر هفته آینده است. به افتخار جشن فرهنگ پاپ، GameStop میزبان فروش روز جنگ ستارگان در تمام طول هفته است و تعداد زیادی بازی و کلکسیون را به صورت آنلاین و در فروشگاه ارائه می دهد.

Diamond Comics Star Wars Cal Kestis و Darth Revan 10-Inch Action Figures
Diamond Comics Star Wars Cal Kestis و Darth Revan 10-Inch Action Figures

دو تا از بهترین تخفیف‌ها در فروش روز جنگ ستارگان GameStop مجسمه‌های 10 اینچی Diamond Comics بر اساس دارث ریون از Star Wars: Knights of the Old Republic و Cal Kestis از Star Wars Jedi: Fallen Order و Jedi: Survivor هستند. هر دو مجسمه PVC با دست نقاشی شده اند و در جعبه های نمایش شیشه ای ارائه می شوند. می توانید هر کدام را با قیمت 64 دلار بخرید، که یک تخفیف خوب از 80 دلار استاندارد است که هر دو رقم معمولاً قیمت دارند.

Diamond Comics Darth Nihilus 10-Inch Action Figur
Diamond Comics Darth Nihilus 10-Inch Action Figur

در حالی که این دو چهره اصلی کمیک الماس در فروش هستند، اعضای GameStop Pro می توانند مجسمه 10 اینچی بر اساس شخصیت شرور KOTOR II دارث نیهیلوس را با قیمت 76 دلار (80 دلار) بردارند. این یک تخفیف بسیار ناچیز در مقایسه با دو رقم دیگر است، اما بخشی از فروش روز جنگ ستارگان GameStop شامل پیشنهادی است که به شما امکان می دهد در سفارشات 250 دلاری یا بیشتر، 25 دلار پس انداز کنید.

فقط آیتم های منتخبی واجد شرایط تبلیغات 25 دلاری هستند، اما این شامل هر سه چهره Diamond Comics و همچنین بسیاری از معاملات دیگر GameStop Star Wars Day است که در زیر ذکر شده است.

بازی های ویدیویی جنگ ستارگان

Star Wars Jedi: Survivor، بسته میراث جنگ ستارگانStar Wars Jedi: Survivor، بسته میراث جنگ ستارگان
جنگ ستارگان جدی: بازمانده، بسته میراث جنگ ستارگان

اگر می‌خواهید بازی‌هایی را ببینید که فیگورهای مجموعه الماس بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، خوش شانس هستید. آخرین ماجراجویی Cal Kestis در Xbox و PS5، Star Wars Jedi: Survivor، تنها با قیمت 30 دلار (70 دلار) به فروش می رسد. آمازون با پیشنهاد GameStop در Jedi Survivor مطابقت دارد. در همین حال، بسته جنگ ستارگان: هریتیج برای نینتندو سوییچ به 40 دلار (60 دلار) کاهش یافت. این مجموعه شامل هفت بازی کلاسیک جنگ ستارگان، از جمله Knights of the Old Republic 1 و 2، Jedi Knight II: Jedi Outcast، Jedi Knight: Jedi Academy، Episode I Racer، Republic Commando و The Force Unleashed است. درست مانند Jedi: Survivor، آمازون با پیشنهاد Heritage Pack مطابقت دارد.

بخوانید  پایان سریال Superman and Lois با فصل چهارم

جنگ ستارگان فونکو پاپ!

مجموعه جنگ ستارگان Red Saber سری Darth Vader Funko Pop, Star Wars Count Dooku vs Anakin Skywalker Funko Pop 2-packمجموعه جنگ ستارگان Red Saber سری Darth Vader Funko Pop, Star Wars Count Dooku vs Anakin Skywalker Funko Pop 2-pack
مجموعه جنگ ستارگان Red Saber سری Darth Vader Funko Pop, Star Wars Count Dooku vs Anakin Skywalker Funko Pop 2-pack

کلکسیونرهای پاپ Funko می‌توانند در طول فروش روز جنگ ستارگان، مجموعه‌ای از چهره‌های با مضمون جنگ ستارگان را با تخفیف تا 40 درصد در GameStop خریداری کنند، که بسیاری از آنها انحصاری GameStop هستند. برخی از موارد دلخواه ما را که در زیر لینک شده اند بررسی کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر، همه معاملات GameStop Funko Pop را مرور کنید.


کلکسیون و پوشاک جنگ ستارگان B2G1

جنگ ستارگان گروگو تاماگوچیجنگ ستارگان گروگو تاماگوچی
جنگ ستارگان گروگو تاماگوچی

GameStop همچنین یک معامله B2G1 را برای کلکسیون‌ها و پوشاک جنگ ستارگان ارائه می‌کند. در حالی که همه اقلام کاهش قیمت دریافت نمی‌کنند، همچنان می‌توانید با ترکیب سه مورد در یک سفارش، پس‌انداز کنید. همه موارد واجد شرایط برای پیشنهاد کالای جنگ ستارگان B2G1 GameStop را بررسی کنید. توجه داشته باشید که اعضای GameStop Pro در موارد منتخب، مانند Grogu Tamagochi، که 25.59 دلار برای اعضای Pro و 28 دلار برای سایرین هزینه دارد، پس انداز بیشتری دریافت می کنند.


قراردادهای ترخیص از جنگ ستارگان

ماکت کشتی Boba Fett Collection The Vintage Wars Warsماکت کشتی Boba Fett Collection The Vintage Wars Wars
ماکت کشتی Boba Fett Collection The Vintage Wars Wars

در نهایت، تعدادی از اسباب بازی ها و کالاهای جنگ ستارگان با قیمت ترخیص بسیار پایین در دسترس هستند. نکته این است که وقتی این اقلام فروخته می شوند، برای همیشه از بین می روند. بنابراین اگر آنچه را که می خواهید دیدید، اکنون فرصتی است که آنها را بدست آورید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر