تاد هاوارد می‌گوید، بازی Fallout 76 دارای قابلیت متقاطع نیست، زیرا به این شکل طراحی نشده است.

کارگردان و تهیه کننده اجرایی بازی Bethesda Game Studios، تاد هاوارد اخیراً توضیح داده است که چرا Fallout 76 دارای قابلیت متقاطع نبود. به گفته هاوارد، استودیو در حال بررسی این موضوع است، اما “از ابتدا اینطور در نظر گرفته نشده بود.”

این خبر از یک مصاحبه با Kinda Funny Games منتشر شده است که در آن هاوارد توضیح داد که چرا Fallout 76 تقریباً شش سال پس از عرضه هنوز هم بازی متقاطع ندارد. به گفته هاوارد، تیم در درجه اول به جای بازی متقابل، روی پیشرفت متقابل تمرکز می کند.

در حال پخش: آیا بازی Fallout 76 در سال 2024 خوب است؟

“برای ما مهمترین چیز به جای بازی متقاطع، پیشرفت متقاطع است و ما آنها را از هم جدا می کنیم. ما دوست داریم همه آنها را داشته باشیم، این چیزی است که ما به آن نگاه می کنیم، اما من می گویم که کاملاً … شما می دانید که چگونه این از طراحی شده است. سطح زمین و کاملاً یک بالابر فنی است.” هوارد گفت. “من نمی گویم که ما کاری انجام نمی دهیم. ما به وضعیت نگاه می کنیم و می بینیم که چه تاثیری بر مردم خواهد داشت.”

همانطور که مصاحبه ادامه داشت، هاوارد به بیان اینکه چگونه بازی متقاطع “مهم” است و اینکه تیم قرار است “واقعا، واقعاً به آن توجه کند” ادامه داد، اما تمرکز اصلی استودیو همیشه بر روی آن بود. بازی متقاطع پیشرفت

هاوارد توضیح داد که استارفیلد یک مثال عالی برای این است، زیرا بازیکنان می‌توانند بین پلتفرم‌ها حرکت کنند، عمدتاً به این دلیل که بازی به این صورت طراحی شده است. هاوارد حتی به شوخی گفت که یکی از دلایل اصلی اهمیت پیشرفت متقاطع برای آنها این است که گاهی اوقات تیم قادر به بازگشت به آخرین سیو خود نیست، بنابراین به همین دلیل آنها در لیست کارهایی که باید انجام دهند، بالاتر می روند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که از این مصاحبه به دست آمد، مقاله ما را بررسی کنید که جزئیات چگونه گسترش جدید Starfield در پاییز امسال و همچنین به روز رسانی کشتی جدید برنامه ریزی شده برای این هفته را نشان می دهد.

بخوانید  ارزش سهام دو شرکت چینی تنسنت و نتایز کاهش یافت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر