مجموعه جعبه بلوری 4K Lord of the Rings در آمازون تخفیف خوبی دریافت می کند

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Rings اولین بار در سال 2001 اکران شد، اما هنوز هم مانند بیست سال پیش، امروز نیز مطرح است. همچنین تماشای این سه گانه باشکوه در بهترین فرمت ممکن بسیار گران است، زیرا LOTR 4K UHD Extended Collection 90 دلار قیمت دارد. با این حال، اکنون زمان خوبی است تا در نهایت این مجموعه را به سینمای خانگی خود اضافه کنید، زیرا تنها 59 دلار کاهش یافته است، یکی از بهترین قیمت هایی که در سال 2024 دیده ایم.

اگر فقط نسخه‌های اصلی سینما را دیده‌اید، برش‌های طولانی‌شده به تنهایی ارزش پذیرش را دارند. این نسخه ها تقریباً دو ساعت فیلم اضافی به سه گانه اضافه می کنند و صحنه های جدید زیادی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهند.

برای تکمیل مجموعه سرزمین میانه خود، خرید را در نظر بگیرید مجموعه هابیت سه‌گانه 4K UHD. مانند مجموعه LOTR، این مورد معمولاً 90 دلار قیمت دارد اما فقط با قیمت 58 دلار به فروش می رسد. همچنین شامل برش‌های نمایشی و توسعه یافته از هر سه فیلم (یک سفر غیرمنتظره، ویرانی اسماگ، و نبرد پنج ارتش) است که آن را راهی عالی برای تکمیل کتابخانه سرزمین میانه شما می‌کند.

بخوانید  احتمال انتشار بسته الحاقی Resident Evil 4 Separate Ways در اواخر سال جاری

آیا ترجیح می‌دهید به یک کتاب بپردازید؟ در اینجا چند پیشنهاد عالی در مجموعه کتاب های LOTR و همچنین صرفه جویی زیادی در نسخه های مصور ارباب حلقه ها، هابیت و سیلماریلیون آورده شده است که هر کدام خیره کننده هستند و شامل نقاشی هایی از جی آر آر تالکین هستند.

بهترین معاملات کتاب ارباب حلقه ها

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر