احتمال انتشار بسته الحاقی Resident Evil 4 Separate Ways در اواخر سال جاری

با این حال، از زمان انتشار شایعات مختلف در مورد آن، سوالات زیادی در مورد زمان عرضه آن مطرح شده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، بر اساس صحبت های جدید Dusk Golem، به نظر می رسد که شاهد شکافی که بین انتشار بازی Resident Evil Village و محتوای پس از انتشار وجود داشت، نخواهیم بود. این Insider در ادامه عنوان کرد که بسته الحاقی Shadows of Rose و سایر قسمت های DLC بازی Resident Evil Village پس از انتشار رسمی بازی اصلی و گسترش نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 وارد فاز توسعه و طراحی شدند. شرایط مختلف را با این تجربه کنید.

Dusk Golem نیز اخیرا مدعی شده است که بخش مزدوران این اثر که ساعاتی پیش به صورت آپدیت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت، محتوای جدیدی را در قالب یک آپدیت دریافت خواهد کرد که تقریباً همزمان با انتشار این اثر منتشر خواهد شد. DLC راه های جداگانه. از سوی دیگر، طی چند روز گذشته، کپکام تایید کرد که در حال کار بر روی محتوای انحصاری هدست PSVR2 این بازی است که به صورت DLC رایگان منتشر خواهد شد.

Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است | Xbox Series S و PC وجود دارد.

گفته می شود که انتشار بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake Separate Ways به اندازه الحاق Resident Evil Village طول نخواهد کشید.

نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 چندی پیش در دسترس طرفداران قرار گرفت. آخرین ساخته کپکام توانسته تجربه ای معنادار و جذاب را برای کاربران به ارمغان بیاورد و موفقیت های زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. امروز صبح، کپکام رسما اعلام کرد که نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 تنها دو هفته پس از انتشار، چهار میلیون نسخه فروخته است. با توجه به استقبال گیمرها از این اثر، تعجبی ندارد که طرفداران این سری بازی در حال حاضر به دنبال محتوا و چیزهای جدید هستند.

بخوانید  GTA 6 دیرتر از حد انتظار می رسد

با این حال، به نظر می‌رسد که در واقع محتوای بیشتری برای این بازی عرضه می‌شود. Dusk Golem، یکی از افراد شناخته‌شده Capcom، اخیراً ادعا کرده است که کمپین خبری Separate Ways با تمرکز بر شخصیت Ida Wang به عنوان یک بسته الحاقی پولی برای Resident Evil در دست توسعه است. 4 بازسازی. از سوی دیگر، لازم به ذکر است که تنها چند روز پس از انتشار این اثر در بازار جهانی، یک شرکت داده کاوی به نام گوستسو شواهد بیشتری از انتشار بسته الحاقی فوق الذکر در فایل های بازی Resident Evil 4 Remake کشف کرد.

تلاش لیان برای بقا در دنیای آخرالزمانی Resident Evil 4 Remake

Separate Ways قبل از انتشار رسمی Resident Evil 4 طراحی و توسعه داده شد و از همان ابتدا بخشی از برنامه های Capcom بوده است. ظاهرا پسوند مورد نظر باید اواخر امسال منتشر شود. دلیل ذکر این مدت این است که ممکن است در مراحل ساخت، مشکلات پیش بینی نشده مانع سازندگان شود. جالب اینجاست که شاید این تنها محتوای جدیدی نباشد که Resident Evil 4 Remake در ماه‌های آینده دریافت خواهد کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر