پچ دیگری هم اکنون برای نسخه PC بازی The Last of Us Part I در دسترس است که در پایان ماه مارس منتشر شد و از مشکلات زیادی رنج می برد. این آخرین وصله، که بازی را به نسخه 1.0.2.0 رسانده است، از جمله به مشکلات عملکرد اضافی و مسائل مربوط به تجربه کاربر و تصاویر بصری میپردازد.
این پچ مشکل شخصیتها را که «به طور ناگهانی خیس در حین بازی ظاهر میشوند» برطرف میکند، که مطمئناً عجیب بود. این بهروزرسانی همچنین به مشکلی میپردازد که میتواند از بارگذاری انیمیشنهای اسبها در طول یک کات سین خاص در بازی جلوگیری کند.
« Chez Naughty Dog et nos partenaires d’Iron Galaxy, nous surveillons de près les rapports des joueurs pour prendre en charge les futures améliorations et correctifs. Nous optimisons activement, travaillons sur la stabilité du jeu et mettons en œuvre des correctifs supplémentaires qui seront tous inclus dans les futures mises à jour régulièrement publiées », développeur a déclaré dans son article de blog contenant les notes de mise à jour.
Toute personne qui rencontre encore des problèmes peut se référer à la liste de Naughty Dog Problèmes connus. Il est conseillé aux personnes rencontrant des problèmes de Contactez le support.
Une analyse technique a considéré The Last of Us Part I pour PC “effectivement une version bêta” avant la publication de plusieurs correctifs.
Le dernier d’entre nous, partie I 1.0.2.0 Notes de mise à jour
- Correction d’un plantage qui pouvait survenir lors d’un échange rapide entre les vignettes de skin de personnage
- Correction d’un plantage pouvant survenir sur la version 1.0.1.6 lors du chargement des shaders lors du premier démarrage du jeu
- Correction d’un crash connu qui se produisait au hasard pendant le jeu
- Streaming de texture mis à jour pour réduire l’utilisation du processeur
- Correction d’un problème où les sticks analogiques des contrôleurs DualSense et Xbox One ne répondaient pas
- Correction d’un problème où des SFX superflus jouaient dans les menus “Options” principaux et dans le jeu
- Correction d’un problème où la netteté du paramètre Profondeur de champ (Options > Graphismes > Paramètres post-effets > Profondeur de champ) pouvait changer en fonction des paramètres de l’échelle de rendu (Options > Affichage > Échelle de résolution > Échelle de rendu)
- Mise à jour de l’interface utilisateur des paramètres graphiques (Options > Graphiques) pour afficher avec précision l’utilisation de la VRAM
- Correction d’un problème où le paramètre Qualité de la texture des environnements (Options > Graphismes > Paramètres de texture > Qualité de la texture des environnements) n’affichait pas l’utilisation correcte de la VRAM
- Correction d’un problème où la fenêtre contextuelle permettant d’activer les diagnostics après un crash n’apparaissait pas
- Correction d’un problème où certains artefacts et textures de skins d’armes pouvaient ne pas s’afficher correctement
- Correction d’un problème avec l’interface utilisateur du didacticiel qui ne s’affichait pas correctement
- Correction d’un problème où le défilement de la molette de la souris dans les menus avec des options déroulantes pouvait s’accélérer plus rapidement que prévu
- Augmentation du chargement actif pour réduire les temps de chargement lors de la progression du gameplay
- Correction d’un problème où l’orientation de la caméra pouvait se déformer à la position du curseur après avoir quitté le menu Pause
- [Photo Mode] مشکلی که در آن دوربین در تب Lighting نمی چرخد برطرف شد
- [The Quarantine Zone] مشکلی که در آن شخصیت های بازیکن و دوستان ممکن بود در طول بازی ناگهان خیس به نظر برسند برطرف شد
- [The Quarantine Zone, Left Behind] مشکلی که در آن نور و بافت میتوانست در طول بازی سوسو بزند، برطرف شد
- [The Outskirts] یک شکاف در هندسه قابل مشاهده در طول بازی رفع شد
- [The Suburbs] مشکلی که در آن انیمیشنها در حین بازی لود نمیشوند، برطرف شد
- [The Suburbs] بازیابی افکت های شکستن شیشه و ماشین تکان دادن در سینماتیک تک تیرانداز درون بازی
- [Tommy’s Dam] مشکلی که در آن انیمیشنهای اسب در طول کات سین درون بازی بارگیری نمیشد، برطرف شد
- [Bus Depot] مشکلی که در آن جلوه های آب در حین گیم پلی متلاطم به نظر می رسید، برطرف شد
- [The Firefly Lab] یک مشکل LOD که در آن کلاههای NPC دشمن ممکن بود ناپدید شوند یا خراب به نظر برسند، برطرف شد
حساب مستقل را پشت سر گذاشت
- رفع مشکلی که در آن به نظر میرسید شلیکهای تپانچه آبی به رایلی میخورد اما هنگام استفاده از حرکت آهسته با غیرفعال کردن V-Sync ثبت نمیشد.
- تعمیر تصادفی که ممکن بود هنگام دنبال کردن رایلی در اطراف مرکز خرید رخ دهد
- سطح جزئیات در فروشگاه هالووین بهبود یافته است
- مشکلی را که ممکن است هنگام راهاندازی مکالمه اختیاری در پوستر «Getaways مقرونبهصرفه» رخ دهد، برطرف کرد.
- مشکلی که در آن بافت عناصر روایی در کات سین بی کیفیت به نظر می رسید، برطرف شد
- طرح کنترل ESDF به روز شده در مینی بازی آرکید برای استفاده از “G” به عنوان کلید alt برای مطابقت بهتر ورودی پانچ گیم پلی
دسترسی
- مشکلی را که در آن ذره بین صفحه نمایش کار نمی کرد برطرف شد
- مشکلی که در آن نماد جهت کمک ناوبری میتوانست از مدل کاراکتر پخشکننده جدا شود، برطرف شد
محل
- [ENGLISH, HUNGARIAN] زبان تنظیمشده برای اشاره به محرکهای تطبیقی و پد لمسی کنترلکننده DualSense استفاده میشود
- [THAI, LATAM SPANISH, KOREAN] ترجمه های ثابت در منوها
- [SWEDISH] اضافه شدن متن به گفتار از دست رفته در منوها
- [SWEDISH] زبان ثابت در پنجره خراب
AMD
- رفع مشکلی که در آن مقادیر پیشفرض نادرست تنظیمات گرافیکی روی پردازندههای گرافیکی سری AMD RX 5700 و RX 6600 اعمال شد.
پل بخار
- مشکلی را برطرف کرد که در آن ذخیرهسازی PSO میتوانست با تکمیل 50 درصد متوقف شود
- رفع مشکلی که در آن وصل کردن یک کنترلر DualSense در حین تماشای کات سین از منوی Cutscenes میتواند بازیکن را مجبور به بازی کند.
- رابط کاربری تنظیم شده برای نمایش کنترلهای Steam Deck در منوی ذرهبین صفحه
- تنظیم موقعیت عناصر HUD سلاح و سلامت
نسخه فروشگاه اپیک گیمز
- مشکلی را برطرف کرد که در آن “پسر خوب کیست؟” با وجود اینکه بازیکن شرایط لازم را داشت، دستاورد باز نشد
- مشکلی که ممکن بود آسمان سیاه شود برطرف شد
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.