بازگشت هیولای وحشتناک The Summoner World’s Terrifying Monster در اولین تریلر فیلم The Nun II


برادران وارنر اولین تریلر از فیلم ترسناک The Nun II منتشر شد که نوید بازگشت راهبه شیطان را می دهد.

برادران وارنر این تصاویر اولین تریلر فیلم The Nun II را با طرفداران به اشتراک گذاشت که والاک شرور را به دنیای Conjuring بازگرداند. فیلم راهبه 2 به عنوان دنباله ای بر فیلم راهبه 2018 توسط مایکل چاوز کارگردانی که The Curse of La Llorona و The Conjuring: The Devil Made Me Do It را کارگردانی کرد.

دانلود فیلم آپارات

برادران وارنر در خلاصه داستان The Nun II می نویسد: «در سال 1956 یک کشیش در فرانسه ترور می شود. شر در حال گسترش است. دنباله فیلم موفق The Nun ماجراهای خواهر ایرنه را دنبال می کند که یک بار دیگر با راهبه شیطانی والاک روبرو می شود. طرفداران برای دیدن The Nun 2 نباید خیلی منتظر بمانند، زیرا دنباله ترسناک آن قرار است در تاریخ 17 سپتامبر (8 سپتامبر) در آمریکای شمالی اکران شود.

تایسا فارمیگا (خواهر کوچکتر ورا فارمیگا (که در فیلم های Conjuring بازی کرد) برای بازی در نقش خواهر آیرین در The Nun II بازخواهد گشت. جوناس بلوکت و بانی آرون، همچنین نقش های موریس تریو و والاک را تکرار خواهد کرد. بازیگران جدید این فیلم نیز می توانند باشند طوفان نیبازیگر The Last of Us و آن پوپلولبه بازیگر فیلم Chronicles of Narnia اشاره کرد.

ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر وظیفه نوشتن فیلمنامه The Nun II بر اساس شخصیت های خلق شده توسط جیمز وان و گری دابرمن جیمز وان مسئول بودند و سنگ زعفران به عنوان تهیه کننده و ریچارد برنر، دیو نویستادتر، ویکتوریا پالمریگری دابرمن، مایکل کلر، جادسون اسکات و مایکل پویر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند. والاک، راهبه شیطانی با بازی بانی آرون، اولین بار در The Conjuring 2 ظاهر شد.

بخوانید  عروسک آنابل واقعی کجاست | داستان ترسناک کامل + عکس
تحریریه مجله بازی یک گیمر